Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
- Data zamieszczenia: 2013-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
ul. Wigierska 32 32
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
REGON: 79000227000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowo - meblowego o numerze ewidencyjnym UDT 310101214 zainstalowany w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Witosa 4A w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Zamawiającego 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, a w szczególności ze stanem technicznym szybu windowego, z warunkami demontażu i montażu nowych urządzeń, z warunkami prowadzenia robót i składowania materiałów i urządzeń celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty remontowe: 60 m-cy, a na zamontowane urządzenia na okres zgodny z gwarancją producenta licząc od daty protokolarnego odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł słownie złotych : trzy tysiące pięćset.- Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24 czerwca 2013 r. do godz. 09oo w jednej z n/w form : 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i wymiana windy w Pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-05-13 - Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-21 - Wymiana dźwigu osobowego w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-02-24 - Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku użytkowym przychodni przy ul. Putry 9 w Suwałkach
Dodano: 2015-02-16 - Wymiana dźwigu osobowo - meblowego o numerze ewidencyjnym UDT 3101001197 zainstalowanego w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Witosa 4A w Suwałkach - klatka VI
Dodano: 2014-12-19 - Modernizacja istniejących wind w budynkach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży Pawilon E -1 szt. i Pawilon C -1 szt.
Dodano: 2014-06-20 - Modernizacja istniejących wind w budynkach Szpitala Wojewódzkiego w Łomży Pawilon E -1 szt. i Pawilon C -1 szt.
Dodano: 2014-05-21 - Dostawa i montaż windy wewnętrznej osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przychodni medycznej przy ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach
Dodano: 2014-04-17 - Dobudowę windy dla osób niepełnosprawnych przy kamienicy WOAK w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 8
Dodano: 2014-04-01