109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Piotra Skargi 9-11
70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
REGON: 81020096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowegp w budynku głównym 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku głównym 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: 1) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją 2) dostawa i montaż nowego dźwigu; 3) opracowanie koniecznych projektów wykonawczych i dokumentów spełniających wymagania Wojskowego Dozoru Technicznego 4) wykonanie wszelkich robót budowlanych i instalacyjnych 5) uzyskanie decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania; 6) koszty badań i uzgodnień z WDT pokrywa wykonawca; 7) przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie; 8) dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania w min. 2 egz., 9) przeglądy i konserwacja dźwigów w okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia został szczegółowy opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej do własnego sprawdzenia i weryfikacji dźwigu, parametrów technicznych oraz wymiarów istniejącego szybu windowego. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga aby osoby, które w trakcie realizacji zamówienia będą wykonywały czynności związane z montażem / demontażem dźwigu zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja windy towarowej w budynku położonym przy ul. Połczyńskiej 72 w Koszalinie.
Dodano: 2023-05-17 - Przebudowa budynku biurowego RDLP w Szczecinku oraz montaż zewnętrznego dźwigu osobowego i usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Dodano: 2023-03-07 - Wymiana dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 oraz al. Monte Cassino 13 w Koszalinie (zamówienie podzielone na 2 części)
Dodano: 2020-12-30 - „Budowa dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, przy ulicy Piłsudkiego 20”
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego dla potrzeb Przyjaznego Szpitala w Połczynie- Zdroju”
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Urzędzie Skarbowym w Świnoujściu
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego i dźwigu towarowego do budynku PSONI Koło w Kamieniu Pomorskim
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Urzędzie Skarbowym w Goleniowie
Dodano: 2019-08-09 - Wymiana dźwigu osobowego w Domu Studenta Nr 3 – Szczecin, ul. Kordeckiego 15
Dodano: 2019-07-19 - Wymiana dźwigu osobowego w Domu Studenta Nr 3 – Szczecin, ul. Kordeckiego 15
Dodano: 2019-06-21