Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Czachowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 856 345 , fax. 483 856 580
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
    ul. Czachowskiego
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 856 345, fax. 483 856 580
    REGON: 17756002910000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w budynku B1 Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, w szczególności z dokumentacją, o której mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w niej określonych. Ogólny zakres czynności przewidziany do wykonania dla przedmiotowego zadania:1.całkowity demontaż i utylizację istniejącego dźwigu (w tym: kabin, prowadnic, wyposażenia maszynowni, sterowania, itd.); *Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywozu odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz udokumentowania Zamawiającemu sposobu gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że materiały z odzysku, w tym złom oraz uzyskane środki z jego sprzedaży są własnością Zamawiającego;2. dostosowanie nowo montowanych urządzeń do istniejącego szybu, w tym :pogłębienie istniejącego szybu windowego do poziomu piwnicy. Poprzez usunięcie stabilizacji cementowo piaskowej oraz odkrycie obecnie zamurowanego otworu drzwiowego na poziomie piwnicy cegłą ceramiczna gr.12 cm a) uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków powstałych w trakcie prac demontażowych; b) dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjna w kolorze białym; zamontowanie w istniejącym szybie fabrycznie nowego (wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty) dźwigu osobowego z kompletnym i niezbędnym osprzętem;wykonanie niezbędnej instalacji i wpięcie modułu zjazdu awaryjnego p.poż. dźwigu do istniejącej instalacji p.poż.;wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych, w szczególności robót związanych z demontażem starych i montażem nowych: drzwi przystankowych, piętrowskazywaczy, kaset wezwań, progów itp.: opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej dźwigów oraz jej zatwierdzenie w UDT, uzyskanie pozytywnej, bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji przez UDT dostarczonego i zamontowanego dźwigu. Wszystkie koszty związane z badaniem, rejestracją i dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca, przy czym Zamawiający wystawi refakturę dla Wykonawcy na podstawie wystawionej przez UDT faktury;uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę zamontowanego dźwigu, w tym uwalniania osób z kabiny;serwis gwarancyjny i utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (licząc od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń (DTR). Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form:1. pieniądzu;2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych;4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt. 9.2. SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1. specyfikacji należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. nr rachunku: 19 1020 5590 0000 0702 9270 7012. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium: wymiana dźwigu osobowego z rozbudową szybu w Oddziale ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A– znak postępowania: 310000/271/003-2019/ADG-ZAP. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt.3.2. SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć zgodnie z pkt. 1.5.2.3 SIWZ. Dopuszcza się również złożenie oryginału wadium wraz z ofertą (może być w tej samej kopercie ale nie złączony trwale z pozostałymi dokumentami).Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach