Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2016-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Kobielskiej 86 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Kobielskiej 86 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje min: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu, 2) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia, 3) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, 4) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT, 5) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi, 6) wymiana dźwigu na nowy - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z montażem nowego dźwigu osobowego zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację, 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres robót określają: - Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 20.4. SIWZ. Informacja dotycząca zastosowania klauzul społecznych na podstawie art. 29 ust 4 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty w zakresie prac elektrycznych (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym), robót ogólnobudowlanych (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 2 400,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi w Budkach Moczydłowskich
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja Ratusza
Dodano: 2016-07-27 - Budowa altany na placu zabaw w Szymanowie (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Solec - III etap
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Część 1 - przebudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bruzdową (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Wał Zawadowski (wraz ze skrzyżowaniem) Część 2 - budowy drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzeni rejonu Zawad i Kępy Zawadowskiej symbolem 37 KUD
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie budowy ulicy Kłodzkiej w Warszawie na odcinku od ul. Patriotów do ul. Petunii
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Wilczynek
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z niżej wymienionych ulic objętych odpowiednio zadaniami: Zad. nr 1- przebudowa ul. Waryńskiego w miejsc. Nowe Grocholice , Zad. nr 2 - przebudowa ul. Lecha we wsi Rybie, Zad. nr 3 - przebudowa ul. Dolnej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 4 - przebudowa ul. Stawowej we wsi Nowe Grocholice, Zad. nr 5 - przebudowa ulicy Piastowskiej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 6 - przebudowa ul. Nadrzecznej we wsi Raszyn 02, Zad. nr 7 - przebudowa ul. Olszowej we wsi Rybie, Zad. nr 8 - przebudowa ul. Zacisze we wsi Raszyn 01.
Dodano: 2016-07-27