Przetargi.pl
Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Świdnicy ulica Karola Marcinkowskiego 4-6

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H. Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Karola Marcinkowskiego 4-6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8522366 , fax. 074 8522366
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H. Sienkiewicza
    ul. Karola Marcinkowskiego 4-6 4-6
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8522366, fax. 074 8522366
    REGON: 00125102300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.sitenet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Świdnicy ulica Karola Marcinkowskiego 4-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    45.11.11.00 Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 Instalowanie okien według Wspólnego Słownika Zamówień obejmujące niezbędne prace budowlane: - demontaż starych okien drewnianych - dostawę i montaż okien z PCV - wymianę zewnętrznych parapetów okiennych - roboty towarzyszące - okna w kolorze białym, szyby zespolone, parapety zewnętrzne kolor brązowy - okna w salach czteropolowe, dwa górne rozwierne, dwa dolne uchylno-rozwierne - okna w holu dwupolowe, jedno górne rozwierne, jedno dolne uchylno-rozwierne - okna powinny spełniać warunki techniczne wykonania i odbioru okien, oraz PN - roboty obejmują uzupełnienie i malowanie ościerzy od wewnątrz i zewnątrz po obsadzeniu okien w ramach przywrócenia stanu pierwotnego - należy przewidzieć montaż jednego nawietrznika automatycznego w każdej sali w której są wymieniane okna - obiekt w trakcie prowadzenia prac jest w użytkowaniu i należy to uwzględnić w wycenie. - wywiezienie wytworzonych przez siebie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do podmiotów posiadających stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt 9 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1; W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2; W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników ze wskazaniem osoby desygnowanej do pełnienia obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 3; 4) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 4; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 5; - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6; 7) kosztorys ofertowy - załącznik nr 7; Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny robót. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. 8) umowy lub projekty umów powykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 647 kodeksu cywilnego ( Dz. U. Z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49 poz. 408) -załącznik nr 8 do oferty; 9) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 9 do oferty; 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł - załącznik nr 10 do oferty; 11) wykaz podmiotów realizujących zamówienie - załącznik nr 11 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4.sitenet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach