Przetargi.pl
Wymiana dachu na budynku Remizy OSP w Paprotni

Gmina Krzymów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-513 Krzymów, ul. Kościelna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 413 280 , fax. 632 413 091
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzymów
    ul. Kościelna 2
    62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie
    tel. 632 413 280, fax. 632 413 091
    REGON: 311019183
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachu na budynku Remizy OSP w Paprotni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dachu na budynku Remizy OSP w Paprotni. Zadanie obejmuje:  rozbiórkę dachu  wzmocnienie krokwi  ułożenie membrany paroprzepuszczalnej  pokrycie dachu blachą  przygotowanie, założenie i umocowanie obróbek i rynien z blachy stalowej 2. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących projekt budowlany (Załącznik nr 4 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach