Przetargi.pl
Wymiana agregatu prądotwórczego na agregat z systemem autostartu dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”

Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
    Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana agregatu prądotwórczego na agregat z systemem autostartu dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana agregatu prądotwórczego na agregat z systemem autostartu dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku – Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”, w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyki oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2, zadanie finansowane z dotacji celowej Województwa Śląskiego, z budżetu powiatu bielskiego i środków własnych Zamawiającego. Przedmiot zamówienia polega na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem generatora prądotwórczego o mocy 180 kVA z funkcją autostartu, który należy posadowić na istniejącym fundamencie po uprzednim przeprowadzeniu demontażu starego generatora i konserwacji płyty. Zdemontowany generator należy przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie placówki szpitala. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczony sprzęt powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania, 2) Powinien posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu i użytkowania na terenie UE 3) Wykonawca zapewni dla oferowanego agregatu pełny serwis gwarancyjny. 4) Wymagane są następujące minimalne okresy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: a) Gwarancja – 36 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić wymagane przeglądy gwarancyjne bez dodatkowych opłat ponoszonych przez Zamawiającego. b) Realizacji zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji – max. 24 godziny od momentu jej zgłoszenia na koszt gwaranta c) gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z zał. A (Architektura stacja trafo) i zał. B (Dokumentacja elektryczna - stacja trafo). W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ oraz jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl w zakładce PRZETARG (profil nabywcy - http://www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach lokalizacji agregatu oraz innych pomieszczeń stacji Trafo, po wcześniejszym ustaleniu terminu wizji z Zamawiającym pod nr tel. 33 828 40 41, lub 697 998 535 – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych mgr Czesław Kapała Opisane w dokumentacji postępowania przetargowego urządzenia, ich parametry i funkcjonalności są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki linowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31120000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zał. nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach