Przetargi.pl
wymiana 2 szt dźwigów osobowych działających w grupie na nowe z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku B Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu oraz 3 letnia konserwacja dźwigów osobowych w budynku B Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana 2 szt dźwigów osobowych działających w grupie na nowe z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku B Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu oraz 3 letnia konserwacja dźwigów osobowych w budynku B Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 42416100-6, 50750000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (załącznik nr 6 do SIWZ) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w dwóch etapach: Etap I - wymiana 2 szt. dźwigów osobowych działających w grupie na nowe z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku B Collegium Novum UAM przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu, Etap II - trzylenia konserwacja 2 dźwigów osobowych w budynku B Collegium Novum UAM przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Wykonawca udzieli co najmniej: 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty Czas gwarancji w miesiącach na wykonane roboty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 36 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produktów użyte w przedmiarach robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Przez wszystkie wymienione w projekcie z nazwy urządzenia i materiały rozumie się elementy o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie i specyfikacji technicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na roboty budowlane wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 4 (Jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach