Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
- Data zamieszczenia: 2015-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
Al. Wolności 48 48
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
REGON: 21096676300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu zabaw realizowanego w ramach budżetu obywatelskiego 2015 w formie zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu - zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 52/7, obręb: 17 - Strzelce Krajeńskie, przy ulicy Brygady Saperów 35, w miejscowości Strzelce Krajeńskie. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako plac zabaw o powierzchni całkowitej ok. 3250m2. Zakres zamówienia obejmuje: sporządzenie na podstawie przedstawionej przez Zamawiającego koncepcji budowy wraz zagospodarowaniem terenu - załącznik nr 11 do SIWZ: Projektu budowlano - wykonawczego w 5 (pięciu) egzemplarzach wykonanego zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 1409 ze zm.); Projekt budowlano - wykonawczy powinien zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje w tym od Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp., wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę; Projekt budowlano - wykonawczy należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462 ze zm.); Przedmiaru robót w 2 (dwóch) egzemplarzach sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 1129 ze zm.); Kosztorysu inwestorskiego w 2 (dwóch) egzemplarzach sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389); Kosztorys ofertowy należy wykonać w 2 egzemplarzach; Mapy do celów projektowych; Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; Uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia określony w pkt a) - e) sporządzić należy w wersji elektronicznej w formie plików (doc(x), PDF, dwg, dng). Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości. Jednostka projektowa jest zobowiązana do pełnienia nadzoru autorskiego. Nadzór autorski wynikający z poprawy i konieczności uzupełnień będzie pełniony w ramach kosztów opracowania projektu budowlano - wykonawczego. Projekt budowlano - wykonawczy winien być zaopatrzony w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu. Dokumentacja budowlano - wykonawcza winna umożliwić prawidłową realizację zadania oraz musi posiadać wszystkie wymagane opinie i uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę. Przed złożeniem materiałów do decyzji lokalizacyjnej projektant jest zobowiązany zorganizować Radę Techniczną i przedstawić główne założenia projektu. Również Radę Techniczną należy zorganizować przed złożeniem dokumentacji do pozwolenia na budowę. Projekt należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, wyłączając: przedstawienie koncepcji programowo przestrzennej, o której mowa w pkt 1.3.D PFU, pkt 2.1.B. Wymagania dla nawierzchni w zakresie nawierzchni trawiastej - nie uwzględnia w dokumentacji projektowej obsiania trawą, pkt 2.1.B. Wymagania dla nawierzchni w zakresie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - nie uwzględnia w dokumentacji projektowej urządzenia boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową oraz montażu 2 sztuk bramki z tablicą do koszykówki, pkt 2.1.C. Wymagania dla ogrodzenia - nie uwzględnia rozbiórki istniejącego i montażu nowego ogrodzenia. Wykonania robót budowlanych: dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych drewnianych zgodnie z wcześniej wykonaną własną dokumentacją projektową; wydanie minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe. Wykonawca na własny koszt rozbierze i zutylizuje obecnie istniejące na terenie działki urządzenia zabawowe i będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów w tym zakresie. Wykonawca złoży wraz z ofertą karty techniczne urządzeń zabawowych potwierdzających zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek urządzenia, opis, parametry).Wyceny robót należy dokonać według załączonego w formularzu ofertowym wykazu robót. Wszystkie prace nieujęte w wykazie, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Pożądane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Jeśli pojawi się wątpliwość Zamawiającego, co do równoważności elementów, Wykonawca będzie zobligowany wykazać, że zastosowane urządzenia i materiały są równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące robót: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP i P.poż oraz z poleceniami Zamawiającego; roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, opracowanej dokumentacji projektowej oraz wymogami niniejszej specyfikacji; Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną; Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklarację zgodności na użyte materiały oraz opis zaoferowanego asortymentu równoważnego umożliwiającego identyfikację materiałów, których zamierza użyć Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego (Kiełpin dz. nr 221)
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Zawada-Sportowa
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 10 oraz placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 17 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-29 - Budowa placu zabaw na ul. Chmielnej
Dodano: 2016-06-28 - Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 10 oraz placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 17 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-03 - Budowa boiska wraz z placem zabaw przy ul. Stefana Batorego (Ogrodnictwo).
Dodano: 2016-04-13 - Budowa placu zabaw na ul. Chmielnej
Dodano: 2016-04-07 - Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej wraz z mini boiskiem do plażowej piłki siatkowej w Parku Górczyńskim w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-07-01 - Organizacja placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu: Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej w Gminie Bogdaniec.
Dodano: 2015-04-30 - Poszerzenie zaplecza sportowo-rekreacyjnego w Nowym Miasteczku
Dodano: 2014-10-13