Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony z podnośnikiem koszowym, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony z podnośnikiem koszowym, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony z podnośnikiem koszowym, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje jedną sztuki samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony z podnośnikiem koszowym, z transportem w miejsce odbioru przez Zamawiającego i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, ubezpieczenie pojazdu w zakresie OC, AC, NW i jego rejestrację. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: I. Opis samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony z podnośnikiem koszowym: 1. Podnośnik przegubowo-teleskopowy z wysięgiem bocznym minimum 8,5m. 2. Wysokość robocza minimum 20m. 3. Obciążenie kosza minimum 300kg. 4. Wyposażenie podnośnika: A. Obrotowy kosz. B. Sterowanie z kosza i z obrotnicy. C. Ręczna pompa opuszczania awaryjnego. D. Taśma ostrzegawcza obrysu platformy. E. Burty boczne – wysokość minimum 10cm wykonane z aluminium o grubości minimum 5mm F. Skrzynia z metalu – bracha ryflowana grubość minimum 2mm (szerokość skrzyni równa szerokości platformy podwozia, wysokość skrzyni minimum 400mm, długość minimum 400mm G. Reflektory doświetlające 2 sztuki zabezpieczone przed rozbiciem. Jeden montowany na koszu, druki na kabinie w części tylnej. H. Podkłady pod podpory – 4 sztuki, wymiary 400x400mm +/- 5% I. . Belka ostrzegawcza z tworzywa sztucznego. Montowana pod platformę w części tylnej oklejona czerwonymi strzałkami odblaskowymi i dwa światła ostrzegawcze pomarańczowe świecące w trakcie pracy podnośnika. J. Przygotowanie do badania i rejestracji podnośnika w UDT K. Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. L. Certyfikat CE 5. Moc silnika minimum 120 KM. 6. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy. 7. Norma emisji spalin minimum Euro 6 8. Emisja tlenku węgla (CO): nie większa niż 0,36g/kg 9. Emisje zanieczyszczeń: emisja łączna THC + NOX nie większa niż 0,14g/kg, emisja tlenków azotu nie większa niż 0,08g/kg, 10. Skrzynia biegów manualna 11. Bak pojazdu zatankowany do pełna olejem napędowym. 12. Kabina minimum dwu osobowa 13. Pasy bezpieczeństwa. 14. Centralny zamek zdalnie sterowany. 15. Wspomaganie układu kierowniczego. 16. Kolor ciemnozielony lub biały. 17. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 18. System ABS. 19. Immobiliser. 20. Komputer pokładowy. 21. Zestaw naprawczy do kół. 22. Koło zapasowe. 23. Klucz o koła zapasowego. 24. Elektrycznie sterowanie szyb. 25. Radio. 26. Podwozie na kołach bliźniaczych (tył) 27. Komplet opon letnich (na wszystkie koła). 28. Komplet opon zimowych (na wszystkie koła). 29. Komplet chlapaczy na przednie i tylnie koła. 30. Dywaniki gumowe (perforowane z wysokimi brzegami). 31. Światła przeciwmgielne. 32. Pokrowce na siedzenia w kolorze ciemnym. 33. Urządzenie fabrycznie nowy. Dopuszczalny rok produkcji 2016 lub 2017. 34. Ramki pod rejestracje. 35. Homologacja. 36. Komplet dokumentów pozwalających na rejestrację pojazdu. 37. Dopuszczenie jako pojazd użytkowy UE. 38. Gaśnica, apteczka, trójkąt. 39. Oznakowanie logiem firmy (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie) na drzwiach i masce samochodu, teleskopie. Wymiary naklejek minimum format A3. 40. Szkolenie z obsługi podnośnika dla około 10 pracowników Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie w siedzibie biura Zamawiającego przy ul. Reymonta 20 w wymiarze co najmniej 4 godzin zegarowych. 41. Gwarancja minimum 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. 42. Przeglądy konserwatorskie i UDT w cenie urządzenia (podnośnik koszowy) na okres gwarancji. 43. Odległość autoryzowanego serwisu podnośnika koszowego od siedziby biura ZZM, przy ul. Reymonta 20 w Krakowie nie większa niż 30 km. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ 44. Odległość autoryzowanego serwisu pojazdu od siedziby biura ZZM, przy ul. Reymonta 20 w Krakowie nie większa niż 30 km. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ 45. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia kursu na podnośnik ż UDT, w wymiarze czasu trwania minimum 8 godzin, dla 10 pracowników Zamawiającego, przy czym kurs powinien być zorganizowany w odległości od siedziby biura ZZM, przy ul. Reymonta 20 w Krakowie nie większa niż 30 km. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/, najkrótsza trasa. II. Wymagania dodatkowe 1. Odległość autoryzowanego serwisu pojazdu od siedziby Biura ZZM przy Reymonta 20 w Krakowie nie większa niż 30 km. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ . 2. Dostawa zarejestrowanego i ubezpieczonego pojazdu do siedziby Biura Zamawiającego w Krakowie i przeszkolenie co najmniej 10 pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania w wymiarze co najmniej 4h. 3. Gwarancja minimum 24 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. 1.3 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy i nie użytkowany do jazd testowych oraz nie pokazywany na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób. 1.4 Wymagany okres gwarancji i rękojmi – co najmniej 24 miesięcy na całość oferowanego przedmiotu zamówienia, bez materiałów eksploatacyjnych. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 1.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegających na doposażeniu pojazdu w dodatkowe elementy lub akcesoria oraz części zamienne. 1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane elementy zamówienia muszą posiadać co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne, oferowane parametry i dane pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe/prospekty/katalogi/foldery/opisy itp.). 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami lub oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ oraz obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik A do SIWZ i wzoru formularza oferty. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach