Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania i dostarczenia kompletnych badań geologicznych przy rzece Wildze, pomiędzy ujściem rzeki Wilgi do rzeki Wisły, a ul. Kobierzyńską w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, , fax. -
    REGON: 36177709700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzm.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania i dostarczenia kompletnych badań geologicznych przy rzece Wildze, pomiędzy ujściem rzeki Wilgi do rzeki Wisły, a ul. Kobierzyńską w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania i dostarczenia kompletnych badań geologicznych przy rzece Wildze, pomiędzy ujściem rzeki Wilgi do rzeki Wisły, a ul. Kobierzyńską w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 20/2020. 1.1 Miejsce wykonania prac i badań geologicznych to obszar wzdłuż rzeki Wilgi od jej ujścia do rzeki Wisły do ul. Kobierzyńskiej: dz. ewid. nr 145/6, 330, 188/10, obr. P-11, Podgórze; nr 549/10, 549/8, 549/12, 549/5, 549/7, 505/3, 516/12, 547, obr. P-12, Podgórze; nr 370/9, 290/2, 288/45, 288/46, 370/10, 370/4, 288/48, 288/49, 288/47, 288/32, 1/4, 288/33, obr. P-30, Podgórze; nr 276/16, obr. P-31, Podgórze w Krakowie. 1.2 Zakres zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji geologiczno-inżynierskiej na podstawie przeprowadzonych prac geologicznych, a w tym realizacji niezbędnych badań i prac, wykonanie i dostarczenie kompletnych badań geologicznych wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami i innymi dokumentami niezbędnymi do ogłoszenia zamówienia publicznego na roboty budowlane przy rzece Wildze, na odcinku pomiędzy ujściem rzeki Wilgi do rzeki Wisły, a ul. Kobierzyńską w Krakowie, przy czym w ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące: 1.2.1 projekt robót geologicznych zatwierdzony przez organ administracji geologicznej z zastosowaniem przepisów o ruchu zakładu górniczego i ratownictwie górniczym, 1.2.2 dokumentację geologiczno-inżynierską wraz z opinią wpływu robót na szczelność i stabilność wałów do projektu koncepcyjnego lub budowlanego przedstawionego przez Zamawiającego (opinia powinna jednoznacznie oceniać wpływ planowanych robót na szczelność i stabilność wału przeciwpowodziowego zarówno w trakcie realizacji, jak i po wykonaniu inwestycji), 1.2.3 opinię geotechniczną, 1.2.4 dokumentację badań podłoża gruntowego, 1.2.5 projekt geotechniczny, 1.2.6 plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne niepolegające na badaniach geofizycznych wymagających użycia środków strzałowych wraz z zatwierdzeniem, 1.2.7 niezbędne i prawomocne uzgodnienia, decyzje i opinie wynikające z przepisów obowiązującego prawa w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.3 Zamawiający dołącza opis planowanej inwestycji na przedmiotowym obszarze zawierający, między innymi opis planowanych prac oraz schematyczne przekroje przez projektowaną nawierzchnię ujęte w Załączniku B. 1.4 Zamawiający załącza do SIWZ archiwalne dokumentacje geologiczne o nr archiwalnym: DGI-0051 (DGI dla obwałowań m.in. Wilgi), DGI-2051 (DGI dla zespołu budynków przy przecięciu ul. Konopnickiej z Wilgą), DGI-2560 (DGI dla zespołu budynków u zbiegu Kobierzyńskiej i Rydlówki) oraz DGI-1988 (DGI dla przepompowni powodziowej przy ujściu Wilgi). 1.5 Teren inwestycji pokrywa się częściowo z obszarem i terenem górniczym ustalonym dla złoża wód leczniczych „Mateczny”. 1.6 Zamawiający założył wstępnie lokalizację odwiertów co 100m (co stanowi podstawę do wyceny przedmiotu Zamówienia). 1.7 Planowana inwestycja na przedmiotowym terenie zakłada utworzenie ciągu komunikacyjnego o długości ok. 2km, o szerokości około 2m, po którym będą mogli poruszać się zarówno piesi jak i rowerzyści, obiektów małej architektury (ławki, stoły piknikowe, kosze na śmieci, itp.) oraz oświetlenia. Konieczne będzie również wykonanie pochylni o długości ok 45m w celu połączenia ścieżki w międzywalu ze ścieżką po koronie wału. 1.8 Badania oraz dokumentacja geologiczna niezbędna jest do uzyskania zwolnienia z zakazów, pozwolenia wodnoprawnego oraz PnB w celu realizacji w/w inwestycji. 1.9 Zamawiający zapewnia mapę do celów projektowych. 1.10 Integralną częścią SIWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SIWZ, a w szczególności opis planowanej inwestycji na przedmiotowym obszarze, proponowana lokalizacja odwiertów, stanowiące Załącznik B do SIWZ (1 plik w formacie zip). 1.11 Zamawiający zaznacza, iż podstawą do sporządzenia i wyliczenia kosztorysowej ceny oferty jest tabelka stanowiąca załącznik C do SIWZ. 1.12 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące: 1.12.1 wykonanie kompleksowej dokumentacji geologicznej zawierającej między innymi: projekt robót geologicznych zatwierdzony przez organ administracji geologicznej z zastosowaniem przepisów o ruchu zakładu górniczego i ratownictwie górniczym, dokumentację geologiczno-inżynierską wraz z opinią wpływu robót na szczelność i stabilność wałów do projektu koncepcyjnego lub budowlanego przedstawionego przez Zamawiającego, opinię geotechniczną, dokumentację badań podłoża gruntowego, projekt geotechniczny, plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne niepolegające na badaniach geofizycznych wymagających użycia środków strzałowych wraz z zatwierdzeniem, w formie elektronicznej (pliki typu: .dwg., pdf., doc. i inne) – 1 egzemplarz na płycie CD i w formie wydruków – 4 egzemplarze oraz oryginałów prawomocnych uzgodnień, decyzji i opinii wynikających z przepisów obowiązującego prawa w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.12.2 niezwłoczne usuwanie wszelkich błędów, braków i nieścisłości ujawnionych zarówno na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz po odbiorze dokumentacji, jak i w trakcie procedowania przez Zamawiającego zwolnienia z zakazów, pozwolenia wodnoprawnego oraz PnB planowanej inwestycji wzdłuż rzeki Wilgi bez odrębnego wynagrodzenia, 1.12.3 przekazywanie Zamawiającemu odpisów wszelkich pism i dokumentów uzyskanych i składanych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a także pisemne udzielanie odpowiedzi na wystąpienia Zamawiającego – w każdym z przypadków w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, regularne przedstawianie raportu ze stanu zaawansowania prac nad projektem (na żądanie Zamawiającego - raportu o stanie zaawansowania prac w terminie – najpóźniej drugiego dnia od dnia otrzymania żądania), 1.12.4 po zakończeniu prac geologicznych teren należy uporządkować i doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. 1.13 Wykonawca o ile zajdzie taka konieczność zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu stałej organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa niezbędnych dla realizacji i odbioru przedmiotu umowy, w tym między innymi dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZDMK-7), zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZDMK (procedura ZDMK-12), zezwoleń na czasowe zajęcie pasa drogowego (procedura ZDMK-24) i/lub innych niezbędnych, jeżeli zajdzie taka konieczność. Należy spełnić warunki wydane przez ZDMK w sprawie zgody na wejście w teren (znak sprawy: RU.462.1086.2019(1) z dnia 28.06.2019r.), jak i ewentualnie wymagania określone przez Miejskiego Inżyniera Ruchu jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1.14 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.15 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.16 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy. 1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.18 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac geologicznych do ogrodzenia badanego terenu (lub jego wyodrębnionych fragmentów na których prowadzone są prace) i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren prac geologicznych osób postronnych o ile wymaga tego specyfika prac geologicznych. 1.19 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji o ile zajdzie taka konieczność. 1.20 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czasowych elementów oznakowania (znak, tabliczka, tablica, słupek, podstawa gumowa, zapora drogowa etc.) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także jeżeli dotyczy z wytycznymi Zarządu Dróg Miasta Krakowa oraz Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu. 1.21 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska. 1.22 W trakcie prowadzenia prac geologicznych kierownik robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności: 1.22.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu prac estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności – do zapewnienia otaśmowania, oznakowania i stosownego zabezpieczenia obszaru, na którym prowadzone będą prace, tak aby na teren inwestycji nie mogły dostać się osoby trzecie, 1.22.2 oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, 1.22.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami (według instrukcji przekazanej przez Zamawiającego), 1.22.4 zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa obsługi komunikacyjnej, 1.22.5 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót geologicznych oraz samego terenu inwestycji, 1.22.6 po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego, dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót względem decyzji pozwolenia na prowadzenie robót wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót geologicznych (o ile dotyczy), wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren robót doprowadzony został do należytego stanu i porządku, 1.23 Wykonawca zobowiązany jest realizować czynności i prace w ramach realizacji zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 868 z późn. zm.) 1.24 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych badań geologicznych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, albo na innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty geologiczne w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto, ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia podobnego warunkowane jest tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia, niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także tym, że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć powtórzenia realizacji podobnych kompleksowych badań geologicznych i/lub robót geologicznych. 1.25 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie prac geologicznych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne oraz obsługujące maszyny i urządzenia, a także wykonujące czynności porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do dnia 04.12.2020r., liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę kosztorysową oferty, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru cen jednostkowych, a wskazać ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz w załączonym do oferty kosztorysie uproszczonym, odpowiednio do treści wzorcowej tabeli kosztorysowej załączonej do SIWZ (1 plik w formacie excel). Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. Wykonawca musi zaoferować: 5.1. co najmniej 24-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, 5.2. co najmniej 24-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. 5.3. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) poprawę lub uzupełnienie przedmiotu zamówienia, bądź usunięcie jego wad. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty powinien być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania i otwarcia ofert. 7. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym wzór Formularza oferty oraz Załącznika A do niego stanowią integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351910-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się, aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach