Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru „Łaźnia Nowa” w Krakowie

Teatr Łaźnia Nowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-977 Kraków, os. Szkolne
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Łaźnia Nowa
    os. Szkolne 25
    31-977 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
    REGON: 356900883
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.laznianowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru „Łaźnia Nowa” w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru „Łaźnia Nowa” w Krakowie. 1.1 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pn.: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, Umowa nr POIS.08.01.00-00-1080/16-00, w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie działań w zakresie informowania opinii publicznej o pomocy finansowej otrzymanej z Unii Europejskiej przez Beneficjenta oraz o fakcie współfinansowania projektu z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, poprzez realizację działań promocyjnych i informacyjnych określonych we wnioskach o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i wytycznych oraz zaleceniach dla projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w Umowie o dofinansowanie projektu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania i śledzenia ewentualnych zmian ww. przepisów prawnych, wytycznych lub zaleceń, które mogą mieć miejsce w trakcie realizacji zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest bieżący monitoring i stosowanie przepisów prawnych, wytycznych lub zaleceń obowiązujących w trakcie realizacji zamówienia. Aktualne dokumenty znajdują się na stronie internetowej www.pois.gov.pl 1.3 Działania informacyjne i promujące realizowane będą w całym cyklu życia projektu (między innymi faza rozpoczęcia, istotne etapy projektu, zakończenie projektu). 1.4 W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do współpracy z mediami (między innymi poprzez komunikaty, ogłoszenia, informacje w prasie, programy), do wykonania tablicy pamiątkowej, do organizacji konferencji, do opracowania i publikowania materiałów promocyjnych i informacyjnych (ulotek, plakatów itp.), do opracowania i utrzymania internetowej strony www oraz do prowadzenia innych niezbędnych działań w celu właściwej promocji projektu. 1.5 Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy wykorzysta materiały, dokumenty i informacje podane przez Zamawiającego dotyczące realizacji i zakresu projektu oraz będzie konsultował określone działania lub czynności i uwzględniał uwagi lub sugestie Zamawiającego. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia, zwany również w treści SIWZ i jej załączników zamiennie projektem, obejmuje przygotowanie i wykonanie w szczególności: 1.6.1 Tablica pamiątkowa – opracowanie i umieszczenie tablicy w miejscu inwestycji (w tym ekspozycja także po zakończeniu realizacji projektu), 1.6.2 Broszury informacyjne (w tym opracowanie graficzne, skład i wydruk), 1.6.3 Tłumaczenie tekstów na język angielski do broszur informacyjnych i na stronę www, 1.6.4 Organizacja spotkania informacyjnego wraz z briefingiem prasowym (w tym m.in. logistyka, catering, kampania medialna), 1.6.5 Obsługa fotograficzna, 1.6.6 Przygotowanie i ekspozycja billboardów, 1.6.7 Druk i ekspozycja plakatów, 1.6.8 Emisja reklam w prasie regionalnej, 1.6.9 Emisja reklam o zasięgu ponadregionalnym, 1.6.10 Druk i ekspozycja reklamy bryt na słupach, 1.6.11 Plakaty na klatkach schodowych, 1.6.12 Opracowanie projektów graficznych materiałów, 1.6.13 Strona internetowa www wraz z utrzymaniem, 1.6.14 Reklama w radiu lokalnym, 1.6.15 Reklama w MPK Kraków, 1.6.16 Reklama na Facebooku (płatne wpisy), 1.6.17 Reklama na portalach branżowych, 1.6.18 Reklama w międzynarodowych magazynach branżowych. 1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane zakresy i warunki oraz funkcje, opisane są w Załączniku A do SIWZ, stanowiącym zarazem wzór tabelaryczny do wyliczenia indywidualnej ceny (kalkulacji) oferty. 1.8 Zamawiający informuje, iż zaleca zapoznanie się z dotychczas zrealizowanymi w ramach projektu działaniami, o których informacja dostępna jest na stronach internetowych Zamawiającego, tj. zarówno działaniami informacyjnymi, jak i dotychczas zrealizowanymi lub realizowanymi zamówieniami lub działaniami pod adresem – http://www.laznianowa.pl 1.9 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na przedmioty i usługi zrealizowane w ramach umowy co najmniej 36 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy. 1.10 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie do 50% wartości szacunkowej zamówienia co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował usługi projektowe i roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług promocyjnych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych czynności i zakresu jakie objęte jest zamówieniem podstawowym. Zakres usług podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności kolejne czynności i usługi związane z promocją i informacją o realizowanym projekcie lub o innej działalności Zamawiającego w różnych formach i środkach przekazu, poprzez publikacje, spotkania, konferencje, reklamy itp. 1.11 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia członków zespołu wykonującego zamówienia na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością indywidualną, twórczą i autorską, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy. Zauważyć też należy, iż wykonujące zamówienie osoby najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą lub realizowane są przez osoby zatrudnione na umowie o dzieło lub kontraktach, albo realizacja usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 31 stycznia 2020r., liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, wówczas do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 3.000,00 zł. PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu (za skuteczne wniesienie wadium w tej formie uważa się moment zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert); 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr: 19102028920000590205910270. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach