Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum) wraz z dzierżawą 8 kontenerów dla jednostek określonych w załącznikach A oraz B do SIWZ.

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum) wraz z dzierżawą 8 kontenerów dla jednostek określonych w załącznikach A oraz B do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych) zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 1923 ze zm.) z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, wymienionych w Załącznikach A oraz B do SIWZ (z wyłączeniem Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2018 poz. 799 ze zm.) oraz dzierżawa 8 kontenerów (5 kontenerów dla części 1 oraz 3 kontenerów dla części 2) na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego określonych w załączniku A oraz B do SIWZ (1 plik w formacie *.XLS zawierający 2 arkusze)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: 1.1. w zakresie 1 części przedmiotu zamówienia 6 000,00 PLN. (słownie: sześć tysięcy złotych). 1.2. w zakresie 2 części przedmiotu zamówienia 8 000,00 PLN. (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1. w zakresie 1 części przedmiotu zamówienia: aktualna ostateczna decyzja administracyjna marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych poprzedzone zgodą Głównego Inspektora Sanitarnego na dopuszczenie funkcjonowania instalacji lub urządzenia do unieszkodliwiania tych odpadów, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku A do SIWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.), uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne i zakaźne odpady weterynaryjne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie. 1.1.2 w zakresie 2 części przedmiotu zamówienia: aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ , zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.) bądź aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.) bądź aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.) oraz aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniające wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.). Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca posiada aktualną ostateczną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego na przetwarzanie wszystkich odpadów, uwzględnionych w załączniku A i B do SIWZ polegające na termicznym unieszkodliwieniu odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.). 1.1.3. W zakresie części 1 i 2 przedmiotu zamówienia: Wpis jako podmiot transportujący odpady do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992 ze zm.), tj. posiadać indywidualny numer rejestrowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 6.1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 6.2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub, notarialnie poświadczoną kopię , o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6.3. dowód wpłaty wadium, a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginału dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach