Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy polegającej na wykonaniu i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z jednostkami Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum z uwzględnieniem projektu graficznego, będącego własnością Zamawiającego oraz jego modyfikacją o wymagane zabezpieczenia

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy polegającej na wykonaniu i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z jednostkami Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum z uwzględnieniem projektu graficznego, będącego własnością Zamawiającego oraz jego modyfikacją o wymagane zabezpieczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy polegającej na wykonaniu i dostarczeniu papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów ukończenia studiów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z jednostkami Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum z uwzględnieniem projektu graficznego, będącego własnością Zamawiającego oraz jego modyfikacją o wymagane zabezpieczenia. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk próbny w oparciu o materiały stanowiące Załącznik A do SIWZ i Załącznik B do SIWZ (Załącznik A (oraz załącznik D)) - informacje poufne w rozumieniu art. 8 ust. 2a ustawy PZP i pkt 3) 15 SIWZ), będące jej integralną częścią, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami SIWZ oraz ocenę oferty Wykonawcy w kryterium oceny ofert, jakie stanowi jakość. Wydruk próbny powinien być wykonany zgodnie z pkt 3) 13.1 SIWZ oraz 14) 4 SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż próbka, stanowiąca element oferty Wykonawcy, niespełniająca wymagań określonych w Załączniku A do SIWZ oraz w pkt 3) 13.1 będzie stanowiła podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP przez Zamawiającego jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 4. W przypadku składania oferty w formie papierowej: W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. W przypadku składania oferty w wersji elektronicznej: W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej (odrębny plik) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum w formacie *.zip.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymogi dotyczące wytwarzania blankietów dokumentów publicznych określone w ustawie z dnia 22 listopada 2018 r. o dokumentach publicznych (Dz. U. 2020 poz. 725 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wymagań w zakresie bezpieczeństwa wytwarzania blankietów dokumentów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1266), w zakresie dotyczącym wytwarzania dokumentów publicznych drugiej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów przez wytwórcę dokumentów publicznych określonych w rozdziale 4 ustawy o dokumentach publicznych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wymagań w zakresie bezpieczeństwa wytwarzania blankietów dokumentów publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1266), dla kategorii drugiej. 1.3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt 5) 3 SIWZ, musi załączyć wykaz dostaw, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.6. Próbki składane na potrzeby oceny jakościowej wskazane w 3)13 i 14)4 SIWZ wraz z oświadczeniem producenta o blankietów o zastosowaniu zabezpieczenia chemicznego w papierze. 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 6. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 6.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 6.2 indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia,, 6.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 6.4 dowód wniesienia wadium, 6.5 próbki wraz z oświadczeniem wskazane w pkt 3) 13 i 14) 4 SIWZ..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach