Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie remontu DS. /NOWY ŻACZEK/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/448/2015

Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak" ogłasza przetarg

  • Adres: 30-067 Kraków, ul. Piastowska 47
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6223700 , fax. 012 6386084
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak"
    ul. Piastowska 47 47
    30-067 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6223700, fax. 012 6386084
    REGON: 35100282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratniak.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie remontu DS. /NOWY ŻACZEK/ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/448/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót remontowych w zakresie wykonania remontu w Domu Studenckim /Nowy Żaczek/, położonym przy al. 3 Maja 5, 30-063 Kraków, zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarem i rysunkami. 1.1 Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację robót remontowych w czynnym obiekcie. Prace remontowe obejmują między innymi wymianę instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewanie, wentylacyjnych, wymienną systemu ppoż., tj. wymienną czujek i centrali p.poż. wymianę drzwi, remont posadzek poprzez wymianę na tarket, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, a także realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z aktualnie powszechnie obowiązujących przepisami prawa. 1.2 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar (załącznik A do SIWZ, pliki w formacie PDF) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), załącznik B do SIWZ, będące jej integralną częścią. 1.4 Zamawiający zaznacza, iż do dnia 6 maja 2016r. ma zostać usunięty Wbet, o ile będzie wykorzystywany przez Wykonawcę, oraz, iż w I Etapie realizacji można korzystać z windy znajdującej się w obiekcie, ale należy wykonać jej remont i zakończyć odbiorem dopuszczającym do użytkowania w I Etapie, niemniej w II Etapie nie będzie już możliwości korzystania z windy. Ponadto informujemy, iż I Etap realizacji remontu obejmuje pomieszczenia na 6 kondygnacjach oznaczone linią graniczoną w dokumentacji projektowej, a kończy się na pomieszczeniach o numerach PXII i Ł02 na wszystkich kondygnacjach wraz z nimi. Wymaganym jest również, aby po zakończeniu I Etapu, tj. do dnia 15 czerwca 2016r. i przekazaniu do użytkowania zakresu objętego I Etapem, Wykonawca wysprzątał, zabezpieczył i opuścił teren budowy, likwidując zaplecze budowy na terenie remontowanego obiektu. Wykonawca przystępując do realizacji II Etapu ma zapewnić ponowną organizację terenu i zaplecza budowy, a przy tym nie będzie miał możliwości korzystania z pomieszczeń i windy wyremontowanych w I Etapie. 1.5 Wykonawca w imieniu Zamawiającego, własnym kosztem i staraniem ma zapewnić kierownika budowy i kierowników robót w całym okresie realizacji zamówienia wraz z organizacją placu budowy. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.7 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie robót remontowych, w szczególności prac remontowych i instalacyjnych. 1.8 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac, uwzględniający terminy wykonania wyszczególnionych robót wskazane w STWiOR, harmonogram będzie określał okresy i zakresy wykonanych robót stanowiące przedmiot odbiorów i należnych płatności. 1.9 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia polisy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk remontowych na kwotę wynikającą z wartości brutto zawartej umowy w terminie do 7 dni liczonych od dnia przekazania terenu robót. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac przedstawić dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach, która będzie warunkiem odbioru prac, w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej 1 jeden w formie elektronicznej. 1.11 Wykonawca lub podwykonawca na podstawie art. 5 ust. 2 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2012, poz. 264, z późn. zm.), musi posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na: transporcie, demontażu i utylizacji izotopowych czujek dymu, co zobowiązany jest udokumentować przed podpisaniem umowy. 1.12 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub ostatecznych decyzji administracyjnych właściwych instytucji, podmiotów i organów administracyjnych zgodnie z aktualnymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia, liczony od daty odbioru końcowego całości zamówienia oraz zobowiązany jest w ramach gwarancji do dokonywania własnym staraniem i na koszt Wykonawcy napraw, przeglądów gwarancyjnych i konserwacji urządzeń oraz instalacji wynikających z zastosowanych technologii i użytych materiałów, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, usuwać usterki powstałe i zgłoszone w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, w dwóch etapach, tj. I etap liczny od zawarcia umowy do dnia 15 czerwca 2016r., a później II etap od dnia 15 sierpnia 2016r. Zakresy poszczególnych etapów określone są w dokumentacji projektowej. Ponadto Zamawiający wymaga zakończenia prac związanych z wymianą sieci ciepłowniczej dotyczącej I Etapu oraz zasobników ciepłej wody użytkowej do dnia 15 czerwca 2015r., zapewniając tym samym ciepłą wodę użytkową i zimną wodę w okresie przerwy w realizacji robót remontowych między I a II Etapem. Natomiast pozostałą część sieci centralnego ogrzewania, poziomy i piony, grzejniki, rozdzielacze ciepła i wody, która nie wchodzi w zakres I Etapu, Wykonawca musi wykonać przed sezonem grzewczym 2016r. Zmawiający zaznacza, iż w przewie między realizacją I i II Etapu remontu Wykonawca musi zapewnić pełną funkcjonalność całego obiektu. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót remontowych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 09 1160 2202 0000 0000 4973 7004 SWIFT: BIGBPLPW (Bank Millennium SA).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bratniak.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach