Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30969 Kraków, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 428 700 , fax. 126 428 700
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39
    30969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 428 700, fax. 126 428 700
    REGON: 12668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zamówienie składa się z pięciu częsci tj. Część 1 - Remont i przebudowa hangaru głównego (bez wrót w fasadzie północnej) Część 2- Remont wrót hangaru głównego w fasadzie północnej Część 3- Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia Część 4- Remont i przebudowa budynku garażu 1 Część 5- Remont i przebudowa budynku garażu 2 Przewidywany zakres: Pozostaje bez zmian. - układ komunikacyjny - sieci uzbrojenia terenu i zaopatrzenie wodne p-poż - ukształtowanie terenu i zieleni Część 1 Remont i przebudowa Hangaru Głównego Parametry techniczne - Powierzchnia zabudowy 3156,00 m2 - Powierzchnia wewnętrzna kondygnacji naziemnych 3371,27 m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 60,52 m - Szerokość 72,11 m - Kubatura 27649,30 m3 Część 2- Remont wrót Hangaru Głównego w fasadzie północnej - Powierzchnia 376,02m2 - Wysokość 7,30 m - Długość 51,51 m Część 3- Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia Kancelaria: - Powierzchnia użytkowa 331.05 m2 - Kubatura 1635,50 m3 Spadochroniarnia: - Powierzchnia użytkowa 152,36 m2 - Kubatura 1226,18 m3 Część 4- Remont i przebudowa budynku garażu 1 - Powierzchnia zabudowy 1 977,82 m2 - Powierzchnia użytkowa 2 768,54m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 92,41 m - Szerokość 22,45 m - Kubatura 16 255,15 m3 Część 5- Remont i przebudowa budynku garażu 2 - Powierzchnia użytkowa 1606,70 m2 - Długość elewacji zachodniej 83,20 m - Szerokość 21,00 m - Wysokość 5,45 m - Kubatura 8211,90 m3 Obiekty objęte zakresem zamówienia są zabytkowe lub są w strefie chronionej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią. Na opis szczegółowy składają się między innymi – Projekt budowlany i projekt wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę : 80 000,00 zł.(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla 1 części zamówienia. 16 000,00 zł. ( słownie: szesnaście tysięcy złotych) dla 2 częsci zamówienia. 11 000,00 zł. ( słownie: jedenaście tysięcy złotych) dla 3 częsci zamówienia: 23 000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) dla 4 częsci zamówienia 42 000,00 zł. ( słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych) dla 5 części zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 1. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach