Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Budowa, rozbudowa i przebudowa ujęcia wody, stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej na obszarze Gminy Tarnowiec” „Budowa dwóch nowych ujęć wody w Tarnowcu (Kwiatkowiska) oraz w Czeluśnicy”

Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 919 , fax. 134 424 011
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Tarnowiec 143
    38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 919, fax. 134 424 011
    REGON: 18092455200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnowiec.eu/index.php/przetargi/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Budowa, rozbudowa i przebudowa ujęcia wody, stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej na obszarze Gminy Tarnowiec” „Budowa dwóch nowych ujęć wody w Tarnowcu (Kwiatkowiska) oraz w Czeluśnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem Projektu jest poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez działania zmierzające do rozbudowy i ujednolicenia systemu gospodarki wodociągowej na terenie gminy Tarnowiec oraz pozyskanie nowych ujęć wody. W wyniku realizacji Projektu istniejąca sieć wzrośnie długość sieci wodociągowej na terenie gminy oraz poprawi się niezawodność systemu zaopatrzenia w wodę jej mieszkańców. Zadanie obejmuje następujący zakres: 1. Wykonanie odwiertów poszukiwawczych, wykonanie badań jakości wody oraz wydajności poszczególnych odwiertów. 2. Opracowanie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego. 3. Opracowanie dokumentacji technicznej i uzyskanie pozwolenia na wykonanie przyłącza wodociągowego wraz siecią elektryczną. 4. Wykonanie przyłączenia studni do stacji uzdatniania wody. 5. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z dokumentacją. 6. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz uruchomienie sieci przyłączeniowej. Wykonanie dwóch odwiertów - otwory studzienne odwiercone zostaną systemem mechanicznym o średnicy początkowej 311 mm do stropu warstw paleogeńskich (głębokość ok. 6 metrów pod pow. terenu). W odwierconych otworach posadowione zostaną rury osłonowe o średnicy 250 mm, wodoszczelnie w korku iłowym lub cementowym, celem odizolowania wód poziomów czwartorzędowych oraz zabezpieczenia fliszowych poziomów wodonośnych przed ewentualnymi zanieczyszczeniami. Po stwierdzeniu szczelności zamknięcia, wiercenie będzie kontynuowane średnicą 216 mm do głębokości końcowej (max 50 m). Po zakończeniu wiercenia zapuszczona zostanie kolumna filtrowa PCV o średnicy 160 mm. Zakres robót obejmuje wykonanie stosownych prób badawczych, pompowania pomiarowego, pompowania oczyszczającego i chlorowania otworu. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Wykonawca winien uzyskać akceptację wszystkich podmiotów, wg wcześniej określonych warunków (do projektu). Podmiot działania: Gmina Tarnowiec Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniony projekt robót geologicznych (Załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : nr 02 8627 1040 2005 7000 1695 0001 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rozdziale XI pkt 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. b) Oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ należy złożyć w formie oryginału. c) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126), zwanym dalej „rozporządzeniem” składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz podwykonawców, należy złożyć w oryginale. d) Dokumenty o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej pkt 9 lit. c) SIWZ należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. e) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. f) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. g) Wykonawca może w ofercie Wskazać Zamawiającemu, że oświadczenia i/lub dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W takiej sytuacji Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenie i /lub dokumenty. h) Wykonawca może w ofercie wskazać Zamawiającemu, że oświadczenia i/lub dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń i/lub dokumentów o ile są one aktualne. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Wraz z ofertą należy złożyć: - oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, - zobowiązanie wymagane postanowieniami w rozdziale VIII pkt 6 lit. b), - dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą: 5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania. Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy, Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, itp. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 7. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej rozdziale IX w pkt 10, 11. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron. 8. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz Wykazać iż, zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz umieszczone w osobnym, wewnętrznym opakowaniu i opatrzone opisem: „ Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa- nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 9. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Sp. z o.o. oraz opisane następująco: Oferta na: na wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Budowa, rozbudowa i przebudowa ujęcia wody, stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej na obszarze Gminy Tarnowiec” „Budowa dwóch nowych ujęć wody w Tarnowcu (Kwiatkowiska) oraz w Czeluśnicy” 10. Wymagania określone w rozdziale IX pkt 8 -10 SIWZ nie stanowią o treści oferty i ich niespełnienie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty; wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE".

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach