Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. 11 Listopada 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 610 32 93 , fax. 087 610 32 93
- Data zamieszczenia: 2013-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku
ul. 11 Listopada 24 24
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 610 32 93, fax. 087 610 32 93
REGON: 00019069600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.elk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego - szkoły publiczne ponadgimnazjalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Personelu zarządzającego projektem - na objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego projektem /Nowoczesna edukacja-kompetentny pracownik/. 1) Kierownika projektu 2) Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji projektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Personelu zarządzającego projektem - na objęcie funkcji i wykonywanie obowiązków personelu zarządzającego projektem /Nowoczesna edukacja-kompetentny pracownik/. Zamówienie podzielone jest na II części: 1) CZĘŚĆ I - Kierownik projektu 2) CZĘŚĆ II - Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji projektu. OBU FUNKCJI NIE MOŻE PEŁNIĆ JEDNA I TA SAMA OSOBA. 1.1. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Oś priorytetowa IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Personel zarządzający projektem zatrudniony będzie na podstawie umowy cywilno - prawnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w terminie od dnia podpisania umowy przez 22 miesiące, ale nie dłużej niż do dnia 30 czerwca 2015 r. Łączny wymiar zaangażowania w projekcie wynosić będzie 1760 godzin, z tym, że praca kierownika oraz specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w wymiarze miesięcznym mieścić się będzie w przedziale od 20 h (minimum) do 100 h (maksymalnie) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z natężeniem pracy przy realizacji projektu, średnio 80 godzin miesięcznie. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr l do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.elk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegających na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze oraz monitorowaniu programu pn. Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow Województwa Warmińsko - Mazurskiego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2016-06-02 - pełnienie funkcji koordynatora III etapu projektu pn. Droga do bezpiecznej służby w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-01 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-05-05 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-03-25 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.4.14
Dodano: 2014-06-05 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.2.14.
Dodano: 2014-05-16 - Usługa zarządzania projektem pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.1.14.
Dodano: 2014-03-20 - Wybór Zespołu Zarządzającego do realizacji Projektu PN. Lepsza Przyszłość
Dodano: 2014-02-05 - Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu w projekcie Dobrze mieć zawód
Dodano: 2014-01-21 - Pełnienie obowiązków koordynatora projektu pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści
Dodano: 2013-12-23