Przetargi.pl
Wyłapywanie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu administracyjnego miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu administracyjnego miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłapywanie, przyjmowanie i utrzymywanie z terenu miasta Knurów bezdomnych zwierząt, w szczególności psów, w tym: 1) przeprowadzenie wyłapywania w sposób humanitarny, 2) przewiezienie i umieszczenie zwierząt w schronisku, 3) zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom w schronisku kompleksowej opieki weterynaryjnej, 4) zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki: karmienia oraz godnego traktowania. 2. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt następowało będzie na telefoniczne zgłoszenia pracowników Wydziałów GKRiOŚ lub Straży Miejskiej niezwłocznie po zgłoszeniu, jednak nie później niż do czasu wskazanego w ofercie. Czas reakcji na zgłoszenie dotyczące wyłapywania zwierząt nie może być dłuższy niż 120 minut. Wyłapywanie zwierząt odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia (w tym soboty, niedziele i dni świąteczne). Usługi świadczone będą: 1) w miesiącach IV-IX - w godzinach 6.00-20.00, 2) w miesiącach X-III - w godzinach 7.00-17.00. Całodobowo podejmowane będą działania w przypadkach zagrożenia życia i zdrowia ludzi i zwierząt. Zwierzęta przetrzymywane będą w schronisku spełniającym zasady określone w ustawie o Ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. z 2017 r., poz. 1840) oraz wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 Nr 158, poz. 1657). 3. Opieka i nadzór weterynaryjny nad wyłapanymi zwierzętami (badanie, leczenie, karmienie, eutanazja). 4. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów "czipów", (szczenięta i kocięta czipowane będą po ukończeniu 3-go miesiąca życia). 5. Wykonywanie szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi. 6. Przeprowadzenie sterylizacji lub kastracji zwierząt przebywających w schronisku. 7. Odbiór z lecznicy weterynaryjnej i przyjęcie do schroniska zwierząt poszkodowanych w wypadkach drogowych po udzielonej pomocy przez lekarza weterynarii z którym Gmina Knurów ma podpisaną umowę i ich dalsze leczenie i utrzymywanie. 8. Zapewnienie obserwacji bezdomnych zwierząt podejrzanych o wściekliznę przez osoby posiadające wymagane uprawnienia i wydawanie zaświadczeń po jej zakończeniu zainteresowanym stronom. 9. Usypianie ślepych miotów w terminach wynikających z odrębnych przepisów. 10. Grzebanie lub utylizacja padłych w schronisku zwierząt. 11. Prowadzenie efektywnych działań, mających na celu przekazywanie bezdomnych zwierząt nowym opiekunom oraz lokowanie tych zwierząt u opiekunów chętnych do ich przyjęcia za pisemnym potwierdzeniem osoby przyjmującej. 12. Prowadzenie strony internetowej, na której systematycznie będą umieszczane zdjęcia i dane psów i kotów przeznaczonych do adopcji. 13. Prowadzenie ewidencji przyjętych i rozdysponowanych zwierząt, zawierającej dane dotyczące wyłapanych zwierząt oraz ich losy w tym: rasa, płeć, wiek, stan zdrowia, przebieg obserwacji, datę sterylizacji albo kastracji, dane osób którym przekazano zwierzę. 14. Zapewnienie stałego telefonicznego we wszystkie dni tygodnia (w tym soboty, niedziele i dni świąteczne). 15. Składanie do Urzędu Miasta w Knurowie miesięcznych sprawozdań z podjętych działań zawierających informacje wyszczególnione w § 8 ust. 1 wzoru umowy i przedkładanie do wglądu prowadzonej ewidencji zwierząt (na życzenie) zgodnie z § 2 ust. 12 wzoru umowy. 16. Informacje uzupełniające: 1) w latach ubiegłych odłowiono następujące ilości psów: a) 2014 r. - 36; b) 2015 r. - 43; c) 2016 r. - 36, 2) w latach ubiegłych odłowiono następujące ilości kotów: a) 2014 r. - 15; b) 2015 r. - 36; c) 2016 r. - 26. 17. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy stanowiący załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85210000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada zezwolenie wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, żąda się od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz.VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach