Przetargi.pl
„WYKORZYSTANIE OZE W CELU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA ENERGII W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA GMINY KROBIA ”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKORZYSTANIE OZE W CELU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA ENERGII W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA GMINY KROBIA ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „WYKORZYSTANIE OZE W CELU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA ENERGII W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA GMINY KROBIA ” Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych na 6 obiektach oraz instalacji pompy ciepła w obiekcie przedszkola w oparciu o załączone dokumentacje i kosztorysy w ramach zadania: „Wykorzystanie OZE w celu optymalizacji zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej dla gminy Krobia ” W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane na wskazanych obiektach: • Związek Edukacyjny w Gostkowie – instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 7,28kW • Gminne Centrum Kultury i Rekreacji w Krobi – instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 14kW • Przedszkole Pod Świerkami w Krobi - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 19,6kWe i instalacja pompy ciepła powietrze-woda o mocy 20kW • Szkoła Podstawowa w Krobi - instalacja fotowoltaiczna o planowanej mocy 39,76kW • Szkoła Podstawowa w Pudliszkach - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 26,88kW • Szkoła Podstawowa w Starej Krobi - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 19,6kW Zakres rzeczowy • wykonanie opinii technicznej nośności połaci dachowej wraz z opinią uprawnionego konstruktora, • wykonanie instalacji fotowoltaicznej na wskazanych obiektach zgodnie z załączoną dokumentacją i kosztorysami  moduły fotowoltaiczne w ramie aluminiowej o mocy 280Wp,  falownik z możliwością monitorowania instalacji on-line dobrany do wielkości instalacji wraz z optymalizatorem mocy przypadającym na minimum co drugi moduł,  aluminiowa konstrukcja mocująca z systemem montażu,  zabezpieczenia instalacji po stronie AC i DC,  rozbudowa istniejącej rozdzielnicy; • wykonanie instalacji pompy ciepła wraz z modernizacją kotłowni w budynku przedszkola w Krobi zgodnie z załączoną dokumentacją i kosztorysem; • wykonanie projektu i adaptacji instalacji odgromowej; • wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej w oparciu o normę PN-HD 60364-6:2016-07; • wykonanie pomiarów instalacji fotowoltaicznej, w oparciu o norm PN-EN 62446-1:2016; • wykonanie dokumentacji powykonawczej; • zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do OSD; • wykonania przeglądu serwisowego po roku pracy instalacji. Dokumentacja techniczna oraz kryterium równoważności w załącznikach. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Kosztorysy ofertowe. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach