Przetargi.pl
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7428155 , fax. 85 7197147
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 85 7428155, fax. 85 7197147
    REGON: 05065925000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie dostawy i montażu kolektorów słonecznych służących do przygotowania ciepłej wody użytkowej montowanych na budynkach mieszkalnych indywidualnych mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże w ramach realizowanego projektu pn.: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż oraz uruchomienie 55 zestawów instalacji solarnych, z czego: a) Zestawy z 2 (dwoma) kolektorami: 18 kpl; b) Zestawy z 3 (trzema) kolektorami: 32 kpl; c) Zestawy z 4 (czterema) kolektorami: 5 kpl; d) Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy Projekt pn: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów solarnych w Gminie Dobrzyniewo Duże opracowany w maju 2015 r., stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej, we wszystkich wymaganych branżach, dotyczącej montażu kolektorów słonecznych wraz niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową, 4) wykonanie niezbędnych ekspertyz (np. sprawdzenie nośności dachu, jeśli konieczne), 5) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich pozwoleń, zgłoszeń etc, dokonanie zmian w istniejących instalacjach C.O., sanitarnych i elektrycznych, mających na celu zapewnienie prawidłowej pracy instalacji solarnej i zasilania górnej wężownicy z C.O. 6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 7) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w indywidualnych kotłowniach polegająca na dostawie i montażu kompletnych zestawów solarnych opartych na rurowych kolektorach słonecznych typu Heatpipe dla mieszkańców gminy Dobrzyniewo Duże. 8) Wszystkie elementy użyte do budowy systemów solarnych muszą być fabrycznie nowe. Łącznie projekt obejmuje montaż 55 zestawów instalacji solarnych na obiektach prywatnych. Głównym zadaniem instalacji solarnej jest wspomaganie podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Sposób montażu instalacji solarnej nie może wykluczać jednak przyszłej rozbudowy, a więc zwiększenia mocy lub dodania funkcjonalności polegającej na wspomaganiu centralnego ogrzewania. 9) Kolektory słoneczne muszą być zamontowane na budynkach mieszkalnych w taki sposób, aby stanowiły jego integralną część. Nie dopuszcza się montażu na stelażach wolnostojących montowanych na gruncie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt powykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U wraz z niezbędną armaturą kontrolno-pomiarową: 2) wykonanie niezbędnych ekspertyz, 3) wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej, 4) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp., 5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych, 7) podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. wraz z zaworem mieszającym (anty-poparzeniowym do CWU) 8) podłączenie drugiego źródła ciepła do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację, 9) przeprowadzenie szkolenia dla użytkowników instalacji 10) Wykonawca zapewni serwisowanie wybudowanych instalacji solarnych w okresie objętym gwarancją oraz zobowiązuje się do wykonania co najmniej 1 (jeden) raz w roku gwarancyjnych przeglądów serwisowych wszystkich wybudowanych instalacji. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający udzieli następujących okresów gwarancji tj.: a) kolektory słoneczne - minimum 60 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego oraz gwarantowana żywotność nie krótsza jak 15 lat. b) prace budowlano-montażowe - 5 lat (60 miesięcy), liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. c) na podgrzewacz wody - 5 lat (60 miesięcy). d) na pozostały osprzęt instalacji solarnej - 5 lat (60 miesięcy). e) na sterowniki - 5 lat (60 miesięcy). 11) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 12) Czas realizacji serwisu: maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji. 13) W okresie gwarancji Wykonawca przynajmniej 1 jeden raz (na własny koszt) wymieni płyn solarny w każdej instalacji u uczestnika projektu z tym, że najwcześniej po 3-letnim okresie eksploatacji. 14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonlno-Użytkowy. Lokalizacje budynków objętych projektem wskazano w załączniku nr 9 Program Funkcjonalno Użytkowy pn. Lista lokalizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), a także załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i odnośnymi przepisami wykonawczymi, polskimi normami, lokalnymi uwarunkowaniami dla lokalizacji inwestycji oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi prac projektowych. 3. Zalecenia dodatkowe 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji inwestycji. 2. Podczas prowadzenia dostaw muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP. 3. Wszystkie dostawy wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na kolektory słoneczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach