Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2015-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w ciągu 2015 r. operatów szacunkowych i inwentaryzacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjno- kartogra-ficzne polegające na opracowaniu i sporządzaniu: 1) operatów szacunkowych dotyczących : a) nieruchomości gruntowych, b) lokali mieszkalnych, lokali o innym przeznaczeniu, c) lokali użytkowych dwoma metodami, d) budynków, e) ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału, f) oszacowania wartości gruntu w celu ustalenia opłaty w związku z uchwaleniem miej-scowego planu zagospodarowania przestrzennego, g) szacowania nieruchomości do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, h) do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 2) świadectw charakterystyki energetycznej, 3) dokumentacji obejmującej określenie powierzchni części wspólnych budynków w istnieją-cych inwentaryzacjach do celów projektowych, 4) inwentaryzacji obiektów budowlanych, obiektów nietypowych i lokali nietypowych. 2. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2015 r. 3. Podstawą wyceny usług będą ustalone w przetargu ceny. Szczegółowy zakres prac określa załączony formularz cenowy - załącznik nr 1. 4. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług. 5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dni na usunięcie wad w okresie gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące gruntów, budynków i lokali dla jednostek ewidencyjnych: Iłowa - obszar wiejski, Brzeźnica, Wymiarki powiat żagański, woj. lubuskie
Dodano: 2016-04-01 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Gorzowa Wielkopolskiego dotycząca uzupełnienia i aktualizacji danych budynkowych - Etap I
Dodano: 2015-05-29 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali dla obrębów Bożnów, Bukowina Bobrzańska, Chrobrów, Dobra nad Kwisą , Dzietrzychowice, Gorzupia, Gorzupia Dolna, Gryżyce, Jelenin, Kocin Nieradza, Łozy, Miodnica, Pożarów, Pruszków, Rudawica, Stara Kopernia, Stary Żagań, Trzebów, Tomaszowo gminy Żagań - obszar wiejski, powiat Żagański , woj. lubuskie
Dodano: 2014-04-18 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali dla miasta Szprotawa, powiat żagański, woj. lubuskie
Dodano: 2014-03-05 - Wykonywanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji w ciągu 2014 r
Dodano: 2013-12-19 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Bytom Odrzański
Dodano: 2013-10-23 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy SIEDLISKO
Dodano: 2013-10-21 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Nowe Miasteczko
Dodano: 2013-10-18 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Kolsko
Dodano: 2013-10-17 - Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla miasta Żagania
Dodano: 2013-04-08