Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 ( POW. 0,9 HA)

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 590648468
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 ( POW. 0,9 HA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) ukwiecenie n/w konstrukcji kwietnikowych wraz z montażem i demontażem - zakres prac od 01.05.2017 r. do 15.11.2017 r. - zał. nr 2 projektu umowy- wykaz miejsc montażu i demontażu konstrukcji kwietnikowych na słupach, kwietników stojących oraz rabat kwiatowych i rond: a) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych model H 1100 - (wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 50cm w ilości -50 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników - 9 szt., b) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych model H 700 - (wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 50 cm w ilości - 40-50 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników - 6 szt., c) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych model Sifu 460 - (wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 50 cm w ilości -20 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników - 5 szt., d) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych model Jiflor 600 - (wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 50 cm w ilości -15-18 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników - 62 szt., e) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych model Jiflor 800 -(wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 50 cm w ilości -20-25 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników - 20 szt., f) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych metalowych okrągłych stojących - (wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 15cm w ilości -12 szt. na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników – 19 szt., g) ukwiecenie konstrukcji kwietnikowych drewnianych prostokątnych, stojących -(wypełnienie kwietników ziemią urodzajną, hydrożelem, wielkość roślin kwiatowych minimum 15cm w ilości -10szt na jeden kwietnik) opis gatunków według załącznika nr 3 - ilość kwietników 13 szt., h) zamontowanie na słupach oświetleniowych kwietników Jiflor 600,800, montaż mis V460 wiszących, ustawienie kwietników stojących model H 700, 1100 w terminie do 31.05.2017 r., i) codzienna pielęgnacja kwiatów w kwietnikach i misach (pielenie i usuwanie przekwitłych kwiatów), j) podlewanie konstrukcji kwietnikowych w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych w szczególności w okresach przekraczających temperaturę 25°C minimum raz dziennie w okresie umowy, k) nawożenie roślin nawozami dostosowanymi do gatunku kwiatów, w częstotliwości zależnej od rodzaju zastosowanego nawozu, l) dokonywanie oprysków środkami grzybobójczymi minimum raz w miesiącu, m) likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin, n) wymiana uschniętych, skradzionych, uszkodzonych roślin do 10% w konstrukcji kwietnikowej, o) zdemontowanie kwietników zamontowanych na słupach oraz wiszących, p) przekazanie Zamawiającemu zdemontowanych, oczyszczonych z nasadzeń i ziemi konstrukcji kwietnikowych. (UWAGA zdemontowane konstrukcje kwietnikowe muszą być umyte przed przekazaniem ich Zamawiającemu), q) koszty materiałów nasadzeń, hydrożelu, uzupełnienia ziemią kwietników i sprzętu ponosi Wykonawca, r) utrzymanie w należytym stanie konstrukcji kwietnikowych (usuwanie uszkodzonych za zgodą Zamawiającego). Wykaz miejsc montażu i demontażu konstrukcji kwietnikowych na słupach, kwietników stojących oraz rabat kwiatowych rond zawiera załącznik Nr 2 do umowy. Szczegółowy opis gatunków roślin nasadzanych w konstrukcjach kwietnikowych i na rabatach kwiatowych, rondach zawiera załącznik Nr 3 do umowy. Zakres prac obejmuje również: • odbiór od Zamawiającego zmagazynowanych konstrukcji kwietnikowych w obustronnie uzgodnionym terminie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, • transport konstrukcji kwietnikowych do i z miejsca montażu, demontażu na koszt Wykonawcy, • wykonanie wszelkich innych prac wynikłych w trakcie montażu konstrukcji kwietnikowych, a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego. 2) RABATY KWIATOWE, RONDA zakres prac od 01.03.2017 r. do 15.11.2017 r. - zał. nr 2 projektu umowy - wykaz miejsc montażu i demontażu konstrukcji kwietnikowych na słupach, kwietników stojących oraz rabat kwiatowych i rond: a) przygotowanie gruntu (przekopanie gleby, wymodelowanie kwietnika), pod nasadzenia z uzupełnieniem (jeśli istnieje taka potrzeba) ewentualna wymiana podłoża ziemi, b) obsadzenie letnie rabat, rond roślinami kwietnikowymi jednorocznymi w ilości 14 -16 szt/m2 ( materiał roślinny Wykonawcy) opis gatunków według załącznika nr 3, c) obsadzenie jesienne rabat, rond roślinami cebulowymi w ilości 16-20 szt/m2 ( materiał roślinny Wykonawcy) opis gatunków według załącznika nr 3, d) bieżące usuwanie wyrastającej roślinności przy drzewach rosnących w pasie drogowym ul. Słowackiego str. połud. i półn. na odcinku od Placu Kościuszki do parku Jana Pawła II, e) usuwanie chwastów z zielni na rondach, f) pielęgnacja kwiatów na rabatach kwiatowych rondach (pielenie i spulchnienie gleby, przystrzyżenie kwietników lub usuwanie przekwitłych kwiatów, dosadzenie uszkodzonych lub utraconych sadzonek, podlewanie kwiatów w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych w szczególności w okresach przekraczających temperaturę 25°C minimum raz dziennie w okresie umowy), g) nawożenie roślin nawozami dostosowanymi do gatunku kwiatów, w częstotliwości zależnej od rodzaju zastosowanego nawozu, h) likwidacja nasadzeń wraz z usunięciem roślin, i) uporządkowanie terenu – jesień, j) pielęgnacja trawników i nawierzchni trawiastych poprzez ich systematyczne koszenie (max wysokość trawy do 4 cm) wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Przez sformułowanie systematyczne należy rozumieć niedopuszczenie do wzrostu trawy powyżej 4cm, k) wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy i zostaną przez niego wywiezione na kompostownie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca, l) wszelkie koszty materiałów, w tym nasiona roślin, woda do podlewania kwiatów, sprzęt niezbędny do wykonania usługi ponosi w całości Wykonawca. 3) UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Żeromskiego 22 - zakres prac od 01.03.2017 r. do 15.12.2017 r. a) codzienne usuwanie (zamiatanie, zbieranie) odpadów i innych zanieczyszczeń, b) utrzymanie alejek – usuwanie wyrastającej roślinności, dokonywanie oprysków środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt, c) codzienne otwieranie ogrodu botanicznego o godz. 800 i zamykanie o godz. 1800 d) usunięcie gałęzi leżących na alejkach, rabatach stwarzających zagrożenie dla ruchu pieszego, e) bieżące usuwanie liści drzew i krzewów z alejek, rabat, f) utrzymanie czystości w fontannie, włączanie i wyłączanie fontanny, g) zabezpieczenie fontanny na okres zimowy, h) demontaż i montaż dyszy, i) wykonywanie na bieżąco zabiegów agrotechnicznych związanych z uprawą bylin, różanek, roślin jednorocznych i krzewinek, j) pielenie, spulchnianie gleby, opryski na rabatach kwiatowych i różankach, przycinanie róż i innych roślin, wysiew roślin jednorocznych, podlewanie wszystkich roślin na terenie ogrodu, k) zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, l) likwidacja nasadzeń jednorocznych wraz z usunięciem roślin, m) pielęgnacja pnączy na pergolach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121210-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONYWANIE USŁUGI: UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH, ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO POŁOŻONEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 ( POW. 0,9 HA). Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach