Przetargi.pl
wykonywanie usługi sprzątania obiektu o łącznej powierzchni 3 014,47 m2 w Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu

Pływalnia Miejska Atlantis ogłasza przetarg

  • Adres: 60687 Poznań, Osiedle Stefana Batorego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 60 70 , fax. 61 827 60 78
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pływalnia Miejska Atlantis
    Osiedle Stefana Batorego 101
    60687 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 60 70, fax. 61 827 60 78
    REGON: 30161716000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usługi sprzątania obiektu o łącznej powierzchni 3 014,47 m2 w Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usługi sprzątania obiektu o łącznej powierzchni 3 014,47 m2 w Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Ogólna charakterystyka obiektu pływalni: 1.1. Budynek jednokondygnacyjny podpiwniczony o powierzchni łącznej 3014,47 m2 w tym: - podbasenie - 1 430,11 m2 - parter - 1 584,36m2 1.2. Elementy przeznaczone do sprzątania: Posadzki: a) Podbasenie: -posadzka cementowa - powierzchnia do sprzątania 740,81 m2. b) Parter: - hol główny, korytarz (miejsce do suszenia), wiatrołap, wejście główne, wc, szatnia przy siłowni z sanitariatami i zapleczem, solarium - GRES 30x30 cm, -pomieszczenie ratowników, magazyn, wc, szatnia z węzłem sanitarnym - GRES antypoślizgowy 30x30 cm, -przebieralnie, natryski - AGROB BUCHTAL antypoślizgowy, -hala basenowa: plaża (obejście basenu), sauna, pomieszczenie wypoczynkowe, węzeł sanitarny - AGROB BUCHTAL antypoślizgowy, -schody na zjeżdżalnie, podest zjeżdżalni - AGROB BUCHTAL LASTER (ryflowane), -siłownia - wykładzina Tarket Sportowa, -biuro - wykładzina dywanowa, -łącznik ze szkołą (siłownia ) - GRES 30x30 cm, -schody zejście do podbasenia - GRES antypoślizgowy 30x30 cm, c) Dojście zewnętrzne: - schody wejście główne, zaplecze baru, przy pomieszczeniu ratowników zejście do podbasenia - GRES antypoślizgowy 30x30 cm, Ściany: a) hala basenowa - płytki 20x20 cm, b)przebieralnie - płytki 15x15 cm, c)natryski + węzły sanitarne - płytki RACO 20x20 cm do 3 metrów, d)węzły sanitarne, wc - płytki 20x25 cm, płytki 20 x20 cm, e)natryski przy saunie, kubełek z wodą- płytki ROCO 20x20 cm na wysokość do 3 metrów, f)ścianki systemowe w węzłach sanitarnych i przebieralniach - HPL z osprzętem nylonowym, Powierzchnie ścian: a) hala basenowa - 295 m2, b) zaplecze socjalne – 709 m2, Podłoga hali basenowej wynosi 805,38 m2. Stolarka drzwiowa i okienna: a) podbasenie - drzwi stalowe, b) hala basenowa, zespół sauny, ratownik, natryski i przebieralnie - drzwi aluminiowe przeszklone szkłem bezpiecznym, c) drzwi wejścia głównego, wiatrołapu - drzwi przeszklone szkłem bezpiecznym, d) drzwi łącznika ze szkołą - drzwi aluminiowe przeszklone oraz drzwi aluminiowe pełne, e) drzwi do pomieszczeń socjalnych i ciągów komunikacyjnych - drzwi drewniane pełne MPU Porta, f) stolarka okienna - hali basenowej - okna aluminiowe przeszklone szkłem bezpiecznym, g) stolarka okienna zaplecza socjalnego - okna PCV, h) boks kasowy - płyta MDF przeszklona szkłem bezpiecznym, i) parapety hol wejściowy - konglomerat (agromarmur), zaplecze socjalne i łącznik PCV. Balustrady: a) hala basenowa - stal kwasoodporna, b) zaplecze socjalne, dojścia zewnętrzne - stal malowana proszkowo, Charakterystyka hali basenowej: a) glazura -jak wyżej, b) balustrady - jak wyżej, c) słupki startowe, falstartu, winda dla osób niepełnosprawnych, masaż karku - stal kwasoodpoma, d) przelewy - kratka ruszt PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74731000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; b) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 2. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1.2) lit. a - b SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 6.3.1. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt. 1. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – pkt. 6.2.1. lit a) specyfikacji. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 4. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a), składa dokument wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 5. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 5.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach