Przetargi.pl
„Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych, sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020.” Zadanie I Wykonanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Zadanie II Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020

Miasto Podkowa Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 759 21 00 , fax. 22 758 90 03
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Podkowa Leśna
    ul. Akacjowa 39/41
    05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
    tel. 22 759 21 00, fax. 22 758 90 03
    REGON: 013269338
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych, sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020.” Zadanie I Wykonanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Zadanie II Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych, sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020r.” Zadanie I Wykonanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Zadanie II Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Przedmiotem Umowy jest zapewnienie realizacji wszelkich prac/czynności, których wykonanie jest związane z wymogiem zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w sprawności Urządzeń poprzez wykonanie czynności wymaganych przepisami technicznymi, przepisami prawa oraz poniżej opisanymi postanowieniami Umowy: Zadanie I Wykonanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Eksploatacja, konserwacja, utrzymanie w sprawności sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych: Eksploatacja, konserwacja, utrzymanie w sprawności sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych: • utrzymywanie w sprawności sieci wraz z przykanalikami do pierwszej studzienki od strony sieci, • utrzymywanie w sprawności przepływomierza służącego do rozliczeń ze ZWiK Grodzisk Mazowiecki, • utrzymywanie w sprawności skrzynki przyłączeniowo - licznikowej, urządzeń pompowych wraz z automatyką zainstalowaną w pompowniach oraz urządzeń w zbiornikach przepompowni, • utrzymanie przepompowni, skrzynek elektrycznych w stanie zapewniających ich bezpieczeństwo, w przypadku stanu nie zapewniającego bezpieczeństwa na dostatecznym poziomie doposażenie w wymagane dla prawidłowego i bezpiecznego działania elementy, koszty zakupu części ponosi Zamawiający, • do 15 października każdego roku, obowiązkowe wykonanie badań przeciwporażeniowych ze sporządzeniem protokołów stwierdzających skuteczność ochrony przeciwporażeniowej, protokół powinna podpisać osoba posiadająca uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie pomiarów elektrycznych działające po stronie Wykonawcy, • poinformowanie Zamawiającego o kradzieży elementów sieci, ich zniszczeniu, uszkodzeniu nie później niż w ciągu 12 godzin od pozyskania wiedzy o zdarzeniu, oraz sporządzanie protokołów z wizji lokalnych tych miejsc w związku z tymi zdarzeniami. Koszty zakupu części celem usunięcia skutków tych zdarzeń ponosi Zamawiający w przypadku, kiedy Wykonawca podjął wszelkie działania w celu zabezpieczenia miejsca w którym doszło do kradzieży, zniszczenia. W przypadku kiedy do kradzieży, zniszczenia doszło na skutek nienależytego zabezpieczenia Urządzeń przez Wykonawcę, koszty zakupu części i montażu obciążają Wykonawcę. Nowe części Wykonawca zamontuje w terminie do 30 dni od uzyskania akceptacji ich zakupu przez Zamawiającego. • w przypadku braku zasilania energetycznego, awarii, która spowoduje napływ ścieków do przepompowni bez możliwości ich odpływu, Wykonawca zobowiązuje się do wywozu tych ścieków ze studni zbiornikowo - tłocznych i pompowni do najbliższej czynnej studzienki kanalizacyjnej, co odbywać się będzie, po uprzednim zgłoszeniu tego Zamawiającemu. W koszt wykonania Umowy należy wliczyć wywóz 400 m3 ścieków, koszt wywozu przekraczający wskazaną ilość pokrywa Zamawiający, • opiniowanie projektów budowlanych i wydawanie warunków technicznych dla przykanalików dla wniosków od inwestorów prywatnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosku/dokumentów. • nadzór nad wykonawstwem i odbiór nowo wykonanych przykanalików przez inwestorów prywatnych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i Urządzeń do konserwacji i eksploatacji, • natychmiastowe tj. w terminie do 3 dni poinformowanie Zamawiającego o wykryciu nielegalnych przyłączy kanalizacyjnych oraz o odprowadzaniu do sieci kanalizacyjnej wód deszczowych z posesji mieszkańców, sprawdzanie wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji w celu określenia istnienia/bądź nieistnienia nielegalnego podłączenia do sieci (ok. 30 w trakcie trwania Umowy), • na wniosek Zamawiającego odcinanie nielegalnych przyłączy kanalizacyjnych, w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia, • na wezwanie Zamawiającego uczestniczenie w odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do studzienek kanalizacyjnych usytuowanych na odbieranym odcinku drogi, • uczestnictwo w komisyjnym pobraniu przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Grodzisku Mazowieckim próbek do badań fizyko-chemicznych ścieków, • kontrolowanie stężeń zanieczyszczeń w ściekach i ich porównywanie z wartościami dopuszczalnymi (obowiązek pobrania próbek i wykonania badań ścieków przez konserwatora sieci kanalizacyjnej z miejsca wskazanego przez Referat Infrastruktury Komunalnej i Zamówień Publicznych) nie częściej niż cztery razy w roku, • natychmiastowe zawiadamianie ZWiK w Grodzisku Mazowieckim i Zamawiającego o przypadkach przedostania się substancji mogących spowodować zagrożenie dla pracowników oczyszczalni, a także substancji stwarzających zagrożenie dla środowiska naturalnego, określonych w przepisach prawa jako „substancje niebezpieczne”, • dokonywanie odczytu stanu przepływomierza ścieków w porozumieniu z ZWiK w Grodzisku Mazowieckim, • bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać należy w szczególności: awarie, konserwacje, przeglądy urządzeń pompowych i automatyki zainstalowanej w pompowniach i urządzeniach zbiornikowo-tłocznych, demontaż i montaż części i inne, • dostarczenie do dnia 10 dnia każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. czytelna kserokopia z książki konserwacji sieci podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację sieci oraz/lub urządzeń kanalizacyjnych), • każdorazowo, informowanie o miejscu montażu zakupionych przez Wykonawcę (lub pobranych z depozytu Zamawiającego) części i elementów, Zamawiający ma obecny przy ich montażu, • sporządzenie aktualnego wykazu pomp (wielkość, typ, lokalizacja) z wyszczególnieniem pomp najstarszych (powyżej 10-cioletnich) do końca maja każdego roku (w wersji elektronicznej) oraz uaktualnienie tego wykazu i dostarczenie go Zamawiającemu do dnia 15 grudnia każdego roku, • sporządzenie do dnia 20 grudnia każdego roku wykazu sprzętu i urządzeń pozostających w depozycie, • usuwanie awarii - Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż ……………(zgodnie z Ofertą) od wskazań systemu (system sms) lub pozyskania informacji. Usuwanie awarii ma się odbywać w trybie ciągłym tj. bez przerw sobotnio-niedzielnych, świątecznych aż do czasu jej usunięcia. O zaistnieniu awarii Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego (zastosowanie mają przepisy § 2 Umowy), • montaż wszelkich części zakupionych zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego w celu usprawnienia działania Urządzeń jak i też w każdym innym celu, na żądanie Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych części, na koszt Wykonawcy. Zapisy –dotyczące całego zakresu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: • Zakupu nowych części wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie przewidzianych części zamiennych” i każdych innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzeń (sieci lub obiektu) dokona Wykonawca. Aby dokonać zakupu Wykonawca zwróci się z prośbą do Zamawiającego o dokonanie akceptacji zakupu. Akceptacja zakupu przez Zamawiającego zostanie dokonana przez wystawienie formularza Zamówienia opatrzonego podpisem osoby upoważnionej. Części zostaną zakupione po cenach nie wyższych niż uśrednione ceny obowiązujące na rynku lokalnym w danym okresie. Do rozliczenia Wykonawca przedstawi fakturę zakupu VAT lub innym dokumentem potwierdzi, że część została zakupiona za cenę wykazaną do rozliczenia. Czynność montażu zostanie odnotowana w książce konserwacji. Zakupy powinny być dokonane dopiero w sytuacji, kiedy remont Urządzenia lub jego części nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Drobne części do wartości 500 zł. brutto (miesięcznie), nabywać będzie sam Wykonawca, na koszt własny. Zadanie II Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, zbiornika wody, układu technologicznego uzdatniania wody czystej na terenie miasta Podkowa Leśna w latach 2019-2020 Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w sprawności sieci wodociągowej oraz między innymi: • usuwanie awarii - Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż ……….(zgodnie z ofertą) od wskazań systemu (system sms) lub pozyskania informacji, usuwanie awarii w trybie ciągłym tj. bez przerw sobotnio-niedzielnych, świątecznych aż do czasu jej usunięcia. O zaistnieniu awarii Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego (zastosowanie mają przepisy § 2 Umowy, • opiniowanie projektów budowlanych i wydawanie warunków technicznych przyłączy wody dla wniosków od inwestorów prywatnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosków/dokumentów, • nadzór nad wykonawstwem i odbiór nowo wykonanej sieci wodociągowej, przyłączy i urządzeń wodociągowych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i urządzeń do konserwacji i eksploatacji, • odcinanie dostaw wody w przypadku nielegalnego wykonania przyłącza wodociągowego, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, • natychmiastowe tj. w terminie 3 dni od zdarzenia opisanego w dalszej części, informowanie Zamawiającego o wykryciu nielegalnych przyłączy wodociągowych, sprawdzanie wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji w celu określenia istnienia/bądź nieistnienia nielegalnego podłączenia do sieci (ok.30 w trakcie trwania Umowy) • zabezpieczanie w okresie zimowym, w każdym roku obowiązywania Umowy tj. od 15.10. do 15.03. 2-ch zdrojów ulicznych (na terenie cmentarza oraz na parkingu przy Urzędzie Miasta Podkowa Leśna), • na wezwanie Zamawiającego, uczestniczenie przy odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do skrzynek, hydrantów na odbieranym odcinku drogi, • bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać będzie w szczególności: awarie, czynności konserwacyjne zasuw i hydrantów, terminy spuszczania wody z hydrantów na końcówkach sieci wodociągowej itp. – do wglądu na żądanie Zamawiającego, • montaż nowych lub wymiana na nowe - 15 szt. zasuw w okresie 3 lat na koszt Wykonawcy (należy przyjąć dla zasuwy ceny uśrednione). Zasuwy do wymiany lub ewentualnego montażu nowych zostaną wskazane przez Wykonawcę biorąc pod uwagę ich stan, obciążenie, eksploatację, oraz zminimalizowanie obszaru odcięcia w przypadku awarii, Zamawiający uprzednio zaakceptuje wskazanie, • comiesięczne odczytywanie stanów wodomierzy znajdujących się w następujących miejscach na terenie Miasta Podkowa Leśna: ul. Warszawska-SUW, ul. Kwiatowa,- ujęcie czwartorzędowe (S1, S2), ul. Lilpopa k/Pałacyku – ujęcie oligoceńskie (S3), ul. Jaskółcza, ul. Jana Pawła II, ul. Wiewiórek, ul. Kazimierzowska-Paproci, ul. Letniskowa- Zachodnia, ul. Dzików, ul. przy parkingu ul. Kościelna/Akacjowej (zdrój), i przekazywanie tych informacji (protokołów) Zamawiającemu do dnia 10 każdego miesiąca obowiązywania Umowy. • dostarczanie najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca, sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji sieci podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację sieci wodociągowej oraz rozliczenie ilości wody wypływające z podkowiańskiej sieci wodociągowej i do niej wpływającej z sieci brwinowskiej), • w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy protokołu z rozliczenia zużytej wody przez Miasto Podkowa Leśna i Gminę Brwinów (wg odczytów wodomierzy), Wykonawca ma obowiązek oddać lub pobrać odpowiednią ilość wody wynikającą z tego rozliczenia (bilans wody oddanej i pobranej = 0), • montaż zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego części celem usprawnienia działalności Urządzeń lub w jakimkolwiek innym celu, na żądanie Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych części, • zgłoszenie Zamawiającemu (wraz z określaniem lokalizacji) zamiaru płukania końcówek sieci wodociągowej (raz na kwartał - najpóźniej do dnia 15.03., 15.06., 15.09., 15.12., każdego roku). Po każdym płukaniu nastąpi dokonanie pobrań wody na końcówkach sieci wodociągowej oraz dowóz tych próbek do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub innej certyfikowanej instytucji w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań poboru i dowozu ponosi Wykonawca, • na żądanie Zamawiającego dokonywanie pobrań wody na końcówkach sieci wodociągowej oraz dowóz próbek do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub innej certyfikowanej instytucji w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań, poboru i dowozu próbek do Stacji ponosi Wykonawca. • przeglądy hydrantów przeciwpożarowych raz na rok, utrzymanie ich w stałej sprawności (oznaczenie tablicami w przypadku ich braku), • utrzymanie w stałej sprawności hydrantów przeciwpożarowych kontrolowanie (oznaczenie tablicami w przypadku ich braku). Eksploatacja ujęcia wody polegać będzie między innymi na: • utrzymywaniu Urządzeń ujęcia wody w sprawności technicznej, dokonywaniu bieżących napraw, • kontroli pracy poszczególnych ujęć studni, odczytywaniu monitoringu piezometrycznego raz na kwartał każdego roku, • kontroli i zachowaniu warunków sanitarnych w strefie ochrony sanitarnej ujęcia wody; • odczytywanie wodomierzy i analizowanie przepływu na ujęciach wody studni czwartorzędowych S1 i S2 i studni oligoceńskiej S3 pod koniec każdego miesiąca, najpóźniej do dnia 20, • bieżącym prowadzeniu książki konserwacji stacji i ujęć wody - do wglądu na żądanie Zamawiającego, • dostarczenie, najpóźniej do dnia 20 każdego miesiąca, sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji SUW, ujęć wody i agregatów prądotwórczych podpisana przez podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację), • dokonywaniu okresowych tj. raz na kwartał każdego roku pobrań wody z wyznaczonych punktów poboru i z SUW oraz dowóz do Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w celu przeprowadzenia badań fizykochemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań poboru i dowozu ponosi Wykonawca, • utrzymywanie w gotowości agregatów prądotwórczych znajdujących się na terenie ujęć wody S1 i S2 i na terenie SUW (w tym okresowe uruchamianie agregatów- zgodnie z zaleceniami producenta tj. w okresie od wiosny do jesieni (od kwietnia do października każdego roku); raz na miesiąc przez 20 minut, natomiast w zimie (w okresie od listopada do marca każdego roku), przy temperaturach poniżej - 12ºC, agregaty należy uruchamiać raz w tygodniu przez 20 minut. Włączenie mat grzewczych przy ujemnych temperaturach powietrza w nocy i w dzień. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją ich obsługi oraz wymaganiami gwarancyjnymi. Eksploatacja układu technologicznego uzdatniania wody polegać będzie między innymi na: • kontroli w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu napowietrzania wody przez strumienicę, • kontroli w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania zbiornika reakcji (funkcjonowanie poziomów sterowniczych zainstalowanych w zbiorniku oraz armatury zaporowej zbiornika), • wykonywaniu bieżącej obsługi pomp, utrzymywaniu pomp pośrednich i armatury w sprawności technicznej. • bieżącym utrzymywaniu w czystości filtrów, sprawdzanie stanu połączeń kołnierzowych oraz stanu szczelności połączeń na instalacji sprężonego powietrza zasilającej siłowniki napędów pneumatycznych przepustnic, konserwacji zaworów odpowietrzających filtry, • kontrolowaniu właściwego stanu przepustnic zainstalowanych przy filtrach (złoża filtracyjnego, • okresowej kontroli stanu złoża filtracyjnego (tj. prawidłowości filtrowania), • okresowym sprawdzaniu parametrów wody uzdatnionej po poszczególnych filtrach celem sprawdzenia skuteczności pracy filtrów, czego potwierdzeniem są prawidłowe wyniki w uzyskanych próbkach wody, • kontroli regulacji parametrów i procesu płukania filtrów wg wskazań zaprogramowanego systemu, • kontroli parametrów pracy pomp sieciowych i pompy płuczącej, obsłudze bieżącej pomp wg wskazań zaprogramowanego systemu, • obsłudze sprężarki zasilającej siłowniki przepustnic, kontroli działania i konserwacji urządzeń zestawu do dezynfekcji w celu zapewnienia prawidłowości działania, • konserwacji i obsłudze osuszacza powietrza, • montażu części zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego (na jego żądanie) oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych części, • kontroli stanu zbiornika ścieków popłuczyn, okresowych czyszczeniach (raz w roku do 30.06.) zbiornika, bieżącej obsłudze pompy ścieków zainstalowanej w zbiorniku, • prowadzeniu i sporządzeniu codziennego sprawozdania dobowego z ruchu stacji uzdatniania wody obecnie SUW można sterować ON-LINE Eksploatacja zbiornika wody czystej polegać będzie między innymi na : • bieżącej kontroli działania armatury zaporowej i urządzeń sygnalizujących poziomy wody w zbiorniku wody czystej, • okresowym (raz w każdym roku do 30.06.) czyszczeniu oraz dezynfekcji komór zbiornika wody czystej, • czyszczeniu kanałów wentylacyjnych zbiornika w celu zapewnienia drożności i prawidłowości działania, • montażu części zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego (na jego żądanie) oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych części. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do: • bieżącej konserwacji i utrzymania w czystości elementów kontenerowego budynku stacji SUW, • bieżącego wykonywania niezbędnych napraw i prac koniecznych dla właściwego funkcjonowania ujęcia wody i stacji uzdatniania wody, • bieżącego utrzymania w czystości terenu zagospodarowania SUW wraz z drogami i placami oraz utrzymaniu we właściwym stanie ogrodzenia SUW (samodzielne zagospodarowanie powstałych odpadów), • odśnieżania terenu SUW i ujęć wody • utylizacji powstałych na stacji odpadów na koszt Wykonawcy. Zapisy –dotyczące całego zakresu zamówienia zadania • Zakupu nowych części wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie przewidzianych części zamiennych” i każdych innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzeń (sieci lub obiektu) dokona Wykonawca. Aby dokonać zakupu Wykonawca zwróci się z prośbą do Zamawiającego o dokonanie akceptacji zakupu. Akceptacja zakupu przez Zamawiającego zostanie dokonana przez wystawienie formularza Zamówienia opatrzonego podpisem osoby upoważnionej. Części zostaną zakupione po cenach nie wyższych niż uśrednione ceny obowiązujące na rynku lokalnym w danym okresie. Do rozliczenia Wykonawca przedstawi fakturę zakupu VAT lub innym dokumentem potwierdzi, że część została zakupiona za cenę wykazaną do rozliczenia. Czynność montażu zostanie odnotowana w książce konserwacji. Zakupy powinny być dokonane dopiero w sytuacji, kiedy remont Urządzenia lub jego części nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Drobne części do wartości 300 zł. brutto (miesięcznie), nabywać będzie sam Wykonawca, na koszt własny. • Ocena prawidłowości działania wodomierzy i wystawianie opinii w terminie 14 dni od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. W razie konieczności wymiana wodomierza głównego. Wodomierze do wymiany dostarcza Zamawiający. Czynność wymiany stanowi koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych) zad.I 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych) zad.II przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a wymaganej przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015r. poz.584 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach