Przetargi.pl
Wykonywanie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2018/19

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 510742965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki w roku szkolnym 2018/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gietrzwałd wraz ze sprawowaniem opieki w okresie od 3 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r. 2. Zakres świadczonej usługi obejmuje dowiezienie uczniów do szkół z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, odwiezienie uczniów po zajęciach szkolnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz zapewnienie opieki uczniom podczas przejazdów. Dowóz uczniów będzie wykonywany autobusami Wykonawców. 3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przestrzegania terminu dowożenia uczniów, b) wykonywania usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób spełniającymi wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn zm.) i ustawy o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, c) zapewnienia uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygody w tym w szczególności odpowiedniej liczby miejsc siedzących dzieciom w wieku do 12 lat, d) posiadania aktualnego ubezpieczenia pojazdów, e) w przypadku awarii autobusu zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt pojazdu zastępczego, spełniającego wymagania określone w punkcie b-d, f) zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami poprzez zapewnienie dodatkowej osoby – opiekuna. Dowozem są objęte również dzieci pięcioletnie i czteroletnie, Wykonawca powinien w sposób szczególny zadbać o bezpieczeństwo najmłodszych pasażerów, g) dysponowania pojazdami mogącymi przewieźć: - na trasie nr I co najmniej jednym pojazdem o pojemności ok 62 os. - na trasie nr II co najmniej jednym pojazdem o pojemności ok. 62 osób. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 5. Do obowiązków opiekuna należy w szczególności: a) sprawowanie bezpośredniej opieki nad uczniami w autobusie oraz zapewnienie im bezpieczeństwa podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z niego, przestrzeganie ładu i porządku podczas wsiadania (opiekun wsiada ostatni), przejazdów i wysiadania (opiekun wysiada pierwszy i zapewnia uczniom bezpieczne przejście na drugą stronę jezdni - w przypadku konieczności przejścia dziecka na drugą stronę jezdni w miejscu przystanku), b) decydowanie o wpuszczeniu uczniów do autobusu i o wypuszczeniu ich w odpowiednich miejscach, c) współpraca z odpowiednimi Dyrektorami szkół lub wychowawcami zajmującymi się uczniami dojeżdżającymi w szkole w zakresie prawidłowej organizacji dowozów, zapewnienia uczniom bezpieczeństwa oraz poprawnego zachowania uczniów w autobusie, d) w przypadku awarii autobusu opiekun ściśle współpracuje z kierowcą oraz sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego, lub rodziców uczniów, albo zapewnienia opieki w świetlicy szkolnej. Opiekun informuje o awarii autobusu odpowiedniego Dyrektora szkoły lub Urząd Gminy w Gietrzwałdzie. 6. Opisy trasy przewozu uczniów przedstawiają załączniki do SIWZ: - nr 1 – Opis Trasy nr I, - nr 2 – Opis Trasy nr II, Odnośnie Trasy nr II Zamawiający dopuszcza możliwość dostosowania przejazdu na odcinku Kudypy-Gronity inną drogą niż zaproponowana w opisie. Wybrany Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym określi przebieg trasy na tym odcinku. Z uwagi na prowadzone roboty budowlane na powyższej trasie, Wykonawcy muszą spodziewać się występujących okresowo objazdów. Zamawiający Wykonawca konstruując ofertę powinien skalkulować wspomniane ryzyko. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów w związku z wystąpieniem czasowych objazdów. Ponadto Zamawiający skonsultuje z wybranym w postepowaniu Wykonawcą techniczne możliwości dowozu/ odwozu dzieci z/do przystanku planowanego na ul. Olsztyńskiej w Gronitach (dojazd od „serwisówki”). Kalkulowana przez Wykonawcę cena powinna uwzględniać ten przystanek jeżeli pojazdy, którymi będzie wykonywany dowóz będą w stanie zawrócić w podanej lokalizacji – zalecana jest wizja lokalna. Liczba uczniów podana w opisie trasy jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie w szczególności dotyczy to warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygody w tym odpowiedniej liczby miejsc siedzących dla dzieci w wieku do 12 lat. Lista uczniów, dla których będą zakupione bilety miesięczne, zostanie podana do wiadomości wybranego Wykonawcy przez Dyrektorów poszczególnych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na zmianie godzin nauki Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez odpowiednich dyrektorów szkół o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. Powyższa zmiana może wiązać się z koniecznością dziennego pokonania Trasy w ilości przewozu innej niż to przewidziano w harmonogramie odwozów, przywozów. Powyższe zmiany mogą mieć miejsce kilka razy do roku i Wykonawcy nie będzie przysługiwało za ich realizację dodatkowe wynagrodzenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania biletów „połówkowych” (w jedną stronę). Ilość biletów połówkowych zostanie podana w zapotrzebowaniu złożonym przez Dyrektorów szkół. Cena biletu „połówkowego” stanowić będzie 50% ceny biletu normalnego obowiązującej na danej trasie. Na podstawie nabytych biletów uczniom przysługuje prawo do przejazdu każdym kursem na wyznaczonej trasie (dotyczy to m.in. późniejszych/wcześniejszych powrotów ze szkoły – kursami przewidzianymi w harmonogramie odwozów, przywozów). Harmonogram przywozów/odwozów zostanie uzgodniony z wybranym/i w postępowaniu Wykonawcą/ami. Przedstawione w załącznikach trasy mogą ulec modyfikacji ze względu na możliwość usprawnienia transportu. 7. Liczba kilometrów w opisie trasy przedstawia odległość podaną narastająco od pierwszego przystanku, z którego zabierane są dzieci. Na trasie nr II nie uwzględniono przystanku na ul. Olsztyńskiej (dojazd od „serwisówki”). 8. Warunki płatności: a) z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej z wartości nabywanych od Wykonawcy biletów miesięcznych szkolnych za przewozy wg tras i odległości, obliczonej na podstawie listy uczniów, b) faktury za bilety miesięczne wystawiane będą na Gminę Gietrzwałd. Płatności będą dokonywane przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia złożenia faktury w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie. 9. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców zgodnie z art. 36b Ustawy. 10. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, poda nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie usługi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację lub usług. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługę następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 13. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 14. Obowiązek wynikający z ust. 8 i 9 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 16. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa zawarte są w Ogólnych warunków umowy w niniejszej SIWZ (Rodz. XVI). 17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców i opiekunów/opiekunek, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). W celu weryfikacji powyższego wymagania Wykonawca lub podwykonawca ma obowiązek przedkładania Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w. w. osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do podejmowania i zarobkowego wykonywania transportu drogowego, zgodnie z ustawą 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza także w oświadczeniach o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ informacje dotyczące tych podmiotów. 3) Formularz oferty i wypełnione formularze cenowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach