Nadleśnictwo Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, Parkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
- Data zamieszczenia: 2019-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żmigród
Parkowa 4a
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
REGON: 93102415500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.wroclaw.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa i działalności administracyjnej Leśnego Kompleksu Promocyjnego w Nadleśnictwie Żmigród w roku 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa oraz działalności administracyjnej Leśnego Kompleksu Promocyjnego do wykonania na terenie Nadleśnictwa Żmigród w roku 2019. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa oraz działalności administracyjnej Leśnego Kompleksu Promocyjnego do wykonania na terenie Nadleśnictwa Żmigród w roku 2019, wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A o/Oleśnica nr rachunku: 23 1020 5297 0000 1602 0000 8185 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ZP-1-2019. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Międzylesie w roku 2023 – Leśnictwo Lesica
Dodano: 2023-02-23 - „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pieńsk w 2022 roku w leśnictwie Bielawa – teren pożarzyska z dnia 24.06.2022r. - etap II”
Dodano: 2022-12-22 - Wykonanie nasadzeń w ramach kompensacji przyrodniczej za wylesienie pod budowę kwatery południowej zbiornika odpadów poflotacyjnych Żelazny Most w 2022 i 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dozorowanie pożarzysk na ternie Nadleśnictwa Ruszów
Dodano: 2022-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Piskorzów, Pieszyce (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-28 - Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Grochotów, Witoszów (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-17 - Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Lutomia (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-17 - Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Bojanice, Zagórze (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-14 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Złoty Las, Ligota, Gilów, Piława (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-14 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Świdnica – leśnictwo Bielawa, Jodłownik (art. 214 ust. 1 pkt 7).
Dodano: 2022-01-14