Przetargi.pl
Wykonywanie usług z zakresu ochrony mienia oraz obsługi PAD w Nadleśnictwie Ustka w 2019 roku

Nadleśnictwo Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 144 009
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ustka
    ul. Słupska 25
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 144 009
    REGON: 77052827100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka państwowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług z zakresu ochrony mienia oraz obsługi PAD w Nadleśnictwie Ustka w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi fizycznej ochrony osób i mienia w Nadleśnictwie Ustka, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 ze zm.) w 2019 roku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa w zakresie ochrony fizycznej mienia (ochrona przed rabunkiem, pożarem, kradzieżą, dewastacją mienia itp.) obiektów siedziby biura Nadleśnictwa Ustka, położonych w Ustce, przy ulicy Słupskiej 25 76 – 270 Ustka oraz pozostałych składników majątkowych oraz niemajątkowych znajdujących się w obiektach, stanowiących własność Skarbu Państwa Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustka. Wykonywanie usług będzie realizowane również poprzez: Podłączenie lokalnego systemu alarmowego znajdującego się w ochranianym obiekcie Zleceniodawcy (budynek administracyjny wraz z magazynem broni) oraz całodobowe monitorowanie sygnałów systemu w ochranianym obiekcie i w przypadku zagrożenia natychmiastowego wysłania grupy interwencyjnej, która podejmie czynne działania ochronne w czasie 10 minut od chwili uzyskania informacji o alarmie. Przyjazd uzbrojonego patrolu interwencyjnego po otrzymaniu sygnału z monitoringu. Usługa będzie wykonywana we wszystkie dni robocze od godziny 15:00 do godziny 7:00 dnia następnego, a w soboty, dni wolne od pracy (niedziele i święta państwowe i kościelne) całodobowo. Ochrona mienia ma charakter posterunków zewnętrznych obchodowych – co oznacza, że wymagany jest obchód pracownika ochrony po dozorowym terenie minimum 8 razy na jedną zmianę roboczą. Usługi monitorowania sygnałów alarmowych z pomieszczeń obiektów poprzez łącza telefoniczne TP S.A. oraz łącza telefonii komórkowej wraz z konserwacją systemu monitorowania. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia ochrony również w inne dni wynikłe z nieprzewidzianych potrzeb Zamawiającego. b) obsługa Punktu Alarmowo - Dyspozycyjnego podczas dyżurów przeciwpożarowych Opis dyżurów p.poż: U Zamawiającego prowadzona jest obserwacja przeciwpożarowa z dostrzegalni przeciwpożarowej (dot. leśnictwa Orzechowo i Pęplino). Dyżur przeciwpożarowy, polega na obserwowaniu przez obserwatorów terenu leśnego, będącego w zasięgu widoczności z wieży (dostrzegalni ppoż.) oraz niezwłoczne meldowanie (przy użyciu radiotelefonu) do punktu alarmowo-dyspozycyjnego, zwanego „PAD” o dostrzeżonych dymach (lub ogniu) wydobywającym się z lasu oraz innych spostrzeżonych zdarzeniach. Termin rozpoczęcia pełnienia dyżurów od 15 marca do 15 października (może ulec przesunięciu o kilka dni w marcu, październiku) w zależności od warunków atmosferycznych. Obsługa PAD jest pełniona codziennie od poniedziałku do niedzieli włącznie przez 1 do 12 godzin (od godz. 9:00 do godz. 21:00), w okresie występowania zagrożenia pożarowego (I-III). Przy zerowym stopniu zagrożenia pożarowego dyżur jest odwoływany.. Odwołanie obserwacji może nastąpić w dzień poprzedzający lub w jej trakcie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Informacja o ponownym przystąpieniu do obserwacji nie może nastąpić w czasie krótszym niż 1 godzina przed jej wznowieniem. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z wieżą w trakcie trwania dyżuru z podaniem numeru kontaktowego do PAD nadleśnictwa oraz sprawną lornetkę do pełnienia obserwacji Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi punktu alarmowo – dyspozycyjnego w okresie pełnienia dyżurów przeciwpożarowych, tj. od dnia 15.03.2019 roku do dnia 15.10.2019 roku, od godziny 15 do godziny 21 w dni powszednie oraz w soboty i dni wolne od pracy w godzinach pełnienia dyżurów przeciw pożarowych (od godziny 9:00 do godziny 21:00) w okresie występowania zagrożenia pożarowego. Punkt Alarmowo – Dyspozycyjny znajduje się w siedzibie Zamawiającego. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób świadczących czynności w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia, które mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niedopełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SIWZ – we wzorze umowy. Szacunkowa ilość roboczogodzin wynosi 6.760,00 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARiBAS SA nr rachunku: 83 2030 0045 1110 0000 0092 8550 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług ochrony obiektów siedziby Nadleśnictwa Ustka wraz z obsługą PAD w 2019 roku”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2213);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać formularz oferty (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenia (załącznik nr 1 oraz 4 do SIWZ), a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach