Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg
- Adres: 69-108 Cybinka, Dąbrowskiego 43
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 683911307
- Data zamieszczenia: 2024-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
Dąbrowskiego 43
69-108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. +48 683911307
REGON: 970039927 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-cybinka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Cybinka w roku 2024 - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi jedną część zamówienia, unieważnioną w pierwszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn: „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Cybinka w roku 2024”:Pakiet X – pozostałe usługi leśne - gospodarka łąkowo- rolna i łowiectwo;-obejmuje prace polegające w szczególności na, utrzymaniu urządzeń i poletek łowieckich oraz wszelkich usługach rolnych związanych z utrzymaniem łąk, pastwisk oraz użytków rolnych zagospodarowanych przez Ośrodek Hodowli Zwierzyny (OHZ) Nadleśnictwa Cybinka, na terenie całego Nadleśnictwa i częściowo również poza nim (na terenie Nadleśnictwa Torzym) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:- 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych )Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Rzepin o/ Cybinka nr rachunku: 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Cybinka w roku 2024 – II postępowanie”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy)4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki łąkowo – rolnej, zagospodarowania łowieckiego lub usług rolniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, przy czym: (a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich Wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku; (b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich Wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:- co najmniej 1 szt. ciągników rolniczych o mocy nie mniejszej niż 60kW (81 KM).c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:- co najmniej 1 osobą, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ze środkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 roku w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 824) lub posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów które uprawniają do pracy w kontakcie ze środkami ochrony roślin albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8 SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi leśne zamówienie uzupełniajace 3 p
Dodano: 2023-04-20 - Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna na terenie Leśnictw Bukowiec, Łagów, Dolina w roku 2022 – V postępowanie
Dodano: 2022-11-16 - Wykonywanie usług specjalistycznych w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2021 roku
Dodano: 2021-04-25 - Wykonywanie usług specjalistycznych w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2021 roku.
Dodano: 2021-04-25 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Bytnica w roku 2021 w miesiącach styczeń-kwiecień na terenie OHZ Bytnica Obwody łowieckie 115 i 116
Dodano: 2021-03-08 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Bytnica w roku 2021 w miesiącach styczeń-kwiecień na terenie Leśnictwa Augustynka i szkółki leśnej w Smolarach Bytnickich
Dodano: 2021-03-05 - Wykonywanie usług leśnych w wybranych leśnictwach Nadleśnictwa Nowa Sól w 2021 roku
Dodano: 2021-02-27 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i gospodarki łąkowo - rolnej w Nadleśnictwie Wymiarki na 2020 rok.
Dodano: 2020-07-08 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Cybinka w roku 2020 – III przetarg nieograniczony
Dodano: 2020-04-15 - Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i gospodarki łąkowo - rolnej oraz sprzątania terenów leśnych w Nadleśnictwie Wymiarki w 2020
Dodano: 2020-03-16