Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia”. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie I Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia: - ul. G. Zapolskiej 4 - pl. Nowy Targ 1-8 - ul. Świdnickiej 53 - ul Bogusławskiego 8 ,10 - Sukiennice 9, 10 - al. M. Kromera 44 - ul. Kotlarskiej 41 - ul. Włodkowica 20-22 - Rynek 13 Zadanie II Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot - 50.53.14.00 – 0 1. Szczegółowy zakres prac dotyczący konserwacji (serwisu) urządzeń oraz częstotliwość ich wykonywania zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 1 do umowy. 2. Wykaz zainstalowanych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z lokalizacją określa załącznik 2 do umowy. 3. Dane administratora obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia zawiera załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu konserwacji urządzeń dźwigowych dla każdego dźwigu osobno, z podziałem na poszczególne dni w danym miesiącu i roku wykonywania prac i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy. Harmonogram stanowi załącznik 4 do umowy. 5. Zamawiający zastrzega, że podany zakres świadczonych usług może ulec zmniejszeniu np. w przypadku prowadzenia prac remontowych obiektu lub wyłączenia obiektu z użytkowania. O zmianie tej Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług zgodnie z formularzami cenowymi – załączniki nr 5 i nr 6 do umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej jak i ze złożoną ofertą. Wymagania Zamawiającego w zakresie usług konserwacji: Konserwacje (serwis) dźwigów będą wykonywane zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003r. nr 193, poz.1890), 2. normami dla dźwigów hydraulicznych i platform dla osób niepełnosprawnych, 3. wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, 4. instrukcjami producentów dźwigów i platform dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 2. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 3. prowadzić naprawy związane z konserwacją (serwisem) po godzinie 16.00 od poniedziałku do piątku, 4. dostarczać materiały eksploatacyjne do konserwacji (serwisu) i usuwania awarii urządzeń dźwigowych, 5. przeprowadzać elektryczne pomiary ochronne zgodnie z Prawem Budowlanym, niezbędne do poprawnej pracy urządzeń a także dla okazania w Urzędzie Dozoru Technicznego, 6. wykonywać konserwację (serwis) oraz usuwanie powstałej awarii wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, WYMÓG ZATRUDNIENIA OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, dla Zadania I - 4 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji – serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno – pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1; dla Zadania II - 2 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji – serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno – pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na umowę o pracę. 3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. 4. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w ust. 2 i ust. 3 niniejszego paragrafu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności związane z konserwacją-serwisem i usuwaniem powstałych awarii realizowane były przez Wykonawcę osobiście, natomiast dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie prac porządkowych i pomocniczych np. czyszczenie szybu i oszklenia obudów dźwigów od strony zewnętrznej i wewnętrznej, czyszczenie obudowy dźwigu z siatki stalowej, czyszczenie i sprzątanie kabin dźwigów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: Zadanie I – 8. 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych i 00/100) Zadanie II – 1. 000, 00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100) 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać numer zadania, w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. 1 O/Wrocław, ul. Stwosza Wita 33/35, 50-901 Wrocław nr 36 1020 5226 0000 6302 0417 7655; - dla przelewów z zagranicy: PKO BP S.A. 1 O/Wrocław, ul. Stwosza Wita 33/35, 50-901 Wrocław kod swift: BPKOPLPW, nr iban: PL 36 1020 5226 0000 6302 0417 7655; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław i zdeponować (za potwierdzeniem ich przyjęcia) w Dziale Centralnej Obsługi Finansowej Wydziału Finansowego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 108. 6. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą/kurierem, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Dział Centralnej Obsługi Finansowej, Wydział Finansowy, Urząd Miejski Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 108. 7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (oraz każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach