Przetargi.pl
Wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Pile. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pokojach biurowych, archiwach, ciągach komunikacyjnych, toaletach i windach, mycie okien. Zamawiający zaleca wizję lokalną budynków, w których usługi mają być świadczone. 2. Czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia są wymienione w Załączniku nr 7 do SIWZ i winny być dokonywane z częstotliwością określoną w tym załączniku. Pokoje plombowane należy sprzątać w godzinach pracy Starostwa od godz. 1100 do 1530, a pozostałe pomieszczenia od godz. 1530 do 1900. Szczegóły w tym zakresie Zamawiający ustali z wybranym Wykonawcą. Ilość i powierzchnię poszczególnych pomieszczeń w budynkach, a także inne informacje niezbędne do wykonania kalkulacji miesięcznych kosztów sprzątania zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji – Wykaz pomieszczeń i wyposażenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany pomieszczeń do sprzątania w poszczególnych budynkach. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługę przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czyszczących. Mydło w płynie i papier toaletowy na bieżąco we własnym zakresie uzupełniać będzie Zamawiający. 4. W celu właściwego wykonania usług Zamawiającego określa następujące wymagania dotyczące środków czystości używanych do wykonania zamówienia: 1) należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia, zmywania danego rodzaju powierzchni; 2) środki czystości muszą odpowiadać wymogom określonych w przepisach prawa, nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka; 3) należy stosować środki czystości przeznaczone do profesjonalnego sprzątania posiadające odpowiednie dokumenty dopuszczające, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, środek do obrotu i stosowania, właściwe dla danego środka (m. in. certyfikaty CE, deklaracje zgodności, wpisy do odpowiedniego rejestru, pozwolenia na wprowadzenie do obrotu, karty charakterystyki) dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków czystości używanych do wykonania usługi. W przypadku używania niewłaściwych środków, niespełniających wymagań określonych w pkt 3.4. SIWZ, Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany używanego środka. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące osób wykonujących usługi utrzymania czystości: 1) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a upzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących określone w Załączniku nr 7 do SIWZ czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione do wykonywania zamówienia były ubrane w odzież roboczą oraz posiadały identyfikatory; 3) na jedną osobę sprzątającą nie może przypadać więcej niż 800 m2 sprzątanej powierzchni. Zamawiający uzna powyższy wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca do wykonywania przedmiotowych usług (do wykonywania czynności określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ) skieruje minimum 8 osób; 4) Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą realizować zamówienie. Każdorazowa zmiana w składzie osobowym musi być zgłaszana w formie pisemnej. 5) Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić do realizacji zamówienia osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 6. Zamawiający zobowiązuje się do oddania w użytkowanie, w oparciu o protokół przekazania, pomieszczenia do przechowywania sprzętu, środków czystości i pomieszczenia przeznaczonego na szatnię dla osób wykonujących usługi będące przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia możliwości korzystania z zimnej i ciepłej wody, energii elektrycznej, a także dostępu do sprzątanych pomieszczeń. 7. Kontrola jakości sprzątania i używanych środków będzie prowadzona wyrywkowo przez pracowników Zamawiającego z udziałem koordynatora Wykonawcy. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne. Po trzeciej negatywnej opinii z kontroli Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kalkulacja miesięcznych kosztów sprzątania – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach