Przetargi.pl
Wykonywanie usług serwisu i wzorcowania analizatorów wydechu typu AlcoSensor, w ilości 324 szt., dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług serwisu i wzorcowania analizatorów wydechu typu AlcoSensor, w ilości 324 szt., dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonywanie usług serwisu i wzorcowania analizatorów wydechu typu AlcoSensor, w ilości 324 szt., dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego. 2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem umowy jest obsługa serwisowa urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALCOSENSOR w ilości 324 kpl. w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania przeglądów serwisowych w terminach określonych przez producenta zgodnie z wymogami technicznymi oraz wymogami wzorcowania. 2.3. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca będzie wykonywał przeglądy techniczne, naprawy, wymianę uszkodzonych i zużytych części, wymianę materiałów eksploatacyjnych (baterie, akumulatory, taśma papierowa i barwiąca), adiustację oraz czynności związane z wzorcowaniem urządzeń. Ponadto w skład usługi serwisowej wchodzą czynności związane z dostarczeniem urządzeń do firmy serwisującej i ich odbiorem. Dostarczanie urządzeń w obie strony następować będzie transportem Wykonawcy lub wskazaną przez niego firmą przewozową (kurierską). Miejscem odbioru oraz zwrotu urządzeń jest siedziba Zamawiającego, w wyjątkowych przypadkach Zamawiający może zlecić transport bezpośrednio do jednostki użytkującej. 2.4. Wszelkie naprawy, których nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy związane z wymianą części nie wyszczególnionych w załączniku do umowy, których koszt przekraczałby kwotę 300,00 zł brutto będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym i wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. 2.5 Wykonawca zobowiązany będzie do wzorcowania urządzeń w laboratoriach, które posiadają aktualną akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie wzorcowania analizatorów wydechu, ze wskazaniem numeru akredytacji. Numer należy podać w formularzu oferty. 2.6 Wykonawca każdorazowo dostarczy Zamawiającemu wraz z urządzeniem (do każdego urządzenia osobno) świadectwo wzorcowania wystawione przez organy administracji miar lub akredytowane laboratoria wzorcujące. Laboratoria takie muszą posiadać certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. 3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że czynności wchodzące w zakres realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, dlatego też Zamawiający nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz kalkulację tej ceny sporządzoną zgodnie z tabelą zamieszczoną w formularzu ofertowym; 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w tym oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - Po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - Podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. malgorzata.lenik@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 3) Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 7) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach