Przetargi.pl
Wykonywanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 oraz wykazem asortymentowo-ilościowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1. Wykonywanie usług pralniczych obejmujących pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie oraz transport poniżej wymienionego asortymentu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje: bieliznę pościelową, obrusy, ścierki, zasłony, firany, fartuchy, koce, ręczniki, narzuty na kanapę, kołdry, poduszki. 2. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi jakie nakładane są na proces prania. 3. Zamawiający wymaga, by używane do realizacji usługi środki i preparaty były stosowane zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny, a ponadto gwarantowały właściwą jakość prania i nie powodowały przyspieszonego zużycia. 3. Asortyment przeznaczony do prania będzie odbierany przez Wykonawcę z następujących obiektów Zamawiającego : 1/ budynki dydaktyczno-naukowe przy ul. Akademickiej 12,13,15, ul. Głębokiej 28,30, ul. Skromnej 8, Doświadczalnej 44,50, ul. Dobrzańskiego 37 w Lublinie, 2/ domy studenckie Cebion przy ul. Langiewicza 6, Dodek przy ul. Langiewicza 8, Eskulap przy ul. Langiewicza 12, Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33, Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33-35 w Lublinie, 3/ Ośrodek AZS w Rozpłucie Garbów woj. lubelskie, gmina Ludwin ( jezioro Piaseczno ). 4. Wykonawca będzie świadczył usługę na e-mailowe lub pisemne zgłoszenie Zamawiającego. 5. Czas reakcji na zgłoszenie będzie wynosił maksymalnie do 5 dni roboczych. Rzeczywisty czas reakcji Wykonawca określi w formularzu „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 13 w zakresie 2-go kryterium oceny ofert. 5. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 10 dni roboczych. Rzeczywisty czas wykonania usługi Wykonawca określi w formularzu „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 13 w zakresie 3-go kryterium oceny ofert. 6. Po wykonaniu usługi Wykonawca będzie dostarczać wyprany asortyment do miejsca odbioru, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1200. 7. Ilość i rodzaj przedmiotu umowy powierzone przez Zamawiającego do wykonania, potwierdzany będzie każdorazowo przez Wykonawcę na dowodzie wydania, wystawionym przez Zamawiającego w momencie wydania przedmiotu umowy do prania. Ilość i rodzaj wykonanego przedmiotu umowy będzie potwierdzana przez Zamawiającego każdorazowo na wystawionym przez Wykonawcę dowodzie przyjęcia. Dowód wydania jak i dowód przyjęcia są protokołem zdawczo-odbiorczym wystawianym w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy w dwóch egzemplarzach. 8. Wymaga się aby wyprany asortyment był zapakowany do worków foliowych. 9. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie usługi niezależnie od ewentualnych awarii czy innych utrudnień. 10. Wyprana bielizna powinna być nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, ukrochmalona dająca poczucie świeżości i czystości. 11. Wykonawca zobowiązany jest do osobnego pakowania bielizny uszkodzonej w trakcie procesu prania. 12. Za przedmiot zamówienia zaginiony lub zniszczony, Wykonawca, zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu równowartość według wartości określonej przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu opakowania na brudną bieliznę. 14. Bielizna przeznaczona do prania będzie oznaczona przez Zamawiającego, a segregacja będzie się odbywać w oparciu o te oznaczenia. Korekta pomyłek leży po stronie Wykonawcy. 15. Niewłaściwie wyprana lub wymaglowana bielizna będzie zwracana do ponownego prania na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w kwocie: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/25/2018. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt-cie 8.2 ppkt. 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału). 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach