Przetargi.pl
Wykonywanie usług porządkowych w budynku Geodezji oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy. Sprawa RAP.272.55.2015

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług porządkowych w budynku Geodezji oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy. Sprawa RAP.272.55.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług porządkowych w budynku Geodezji oraz w pomieszczeniach Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawierają załączniki nr 1 i 5 do SIWZ Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, będącej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN i przedstawić ją w dniu zawarcia umowy. Jeśli w trakcie realizacji umowy okaże się, że powyższa polisa lub inny dokument ubezpieczenia straci ważność, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania ciągłości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres obowiązywania niniejszej umowy i przedłożenia (Kierownikowi Rejonu dokumentów potwierdzających ubezpieczenie na 10 dni przed wygaśnięciem terminu ważności pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. Z dniem rozpoczęcia wykonywania umowy Zamawiający założy Książkę Kontroli Czystości Obiektu KKCO, która będzie przechowywana na portierni obiektu i udostępniana użytkownikom i Kierownikowi Rejonu w celu wpisywania uwag dotyczących świadczonej usługi oraz terminu ich usunięcia. Osoba nadzorująca wykonanie usługi ze strony Wykonawcy zobowiązana jest do codziennego sprawdzania wpisów w książce i potwierdzenia zapoznania się z wpisami swoim podpisem strony ustalają, że osoba nadzorująca wykonanie usługi ze strony Wykonawcy zapoznała się z treścią wpisów w książce również w przypadku braku jej podpisu. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Po zaakceptowaniu wykonanych prac przez Kierownika Rejonu, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, Wykonawca wystawi fakturę za wykonane usługi. Należność za wykonaną usługę Zamawiający zobowiązuje się zapłacić przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Opis obiektów: Budynek dydaktyczno-naukowy Geodezji ul. Grunwaldzka 53 składa się z: Poziom -1 - pow. użytkowa 716,44 m2, pow. do sprzątania: 449,33 m2, Poziom 0 - pow. użytkowa 965,94 m2, pow. do sprzątania: 943,70 m2, Poziom 1 - pow. użytkowa 687,43 m2, pow. do sprzątania: 687,43m2, Poziom 2 - pow. użytkowa 736,48 m2, pow. do sprzątania: 710,00 m2, Poziom 3-- pow. użytkowa 832,00 m2, pow. do sprzątania: 832,00 m2, Poziom 4 - pow. użytkowa 851,35 m2, pow. do sprzątania: 851,35 m2, Poziom 5 - pow. użytkowa 416,60 m2, pow. do sprzątania: 13,89 m2. Ogólny metraż powierzchni do sprzątania: 4 487,70 m2 Szczegółowy wykaz pomieszczeń do sprzątania stanowi załącznik nr 1. Pomieszczenia Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Sopocka 23 - ogólny metraż powierzchni do sprzątania 143,70 m2, powierzchnia do sprzątania 61,59 m2 częstotliwość sprzątania 2 x w tygodniu. Razem metraż powierzchni do sprzątania 4 549,29 m2 Środki czystości powinny posiadać atesty PZH oraz inne dopuszczające stosowanie środków obiektach użyteczności publicznej (np. atest PZH). Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć atesty wszystkich używanych w obiekcie środków. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób przeszkolonych w zakresie bhp i p.poż), która zapewni wysoką jakość usługi zgodnie z zakresem wskazanym w punktach 1-12. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz środków czystości. W okresie wakacyjnym Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia częstotliwości sprzątania - w zakresie usług wykonywanych 5 x w tygodniu. Zmniejszenie lub ograniczenie częstotliwości sprzątania powoduje proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sprawowanie nadzoru nad sprzątaniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach