Przetargi.pl
Wykonywanie usług leśnych z zakresu porządkowania pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów na terenie Nadleśnictwa Lipusz w roku 2019

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81 , fax. 58 680 07 99
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, fax. 58 680 07 99
    REGON: 19003673700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług leśnych z zakresu porządkowania pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów na terenie Nadleśnictwa Lipusz w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 2129 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu porządkowania pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów do wykonania na terenie Nadleśnictwa Lipusz w roku 2019. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu porządkowania pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów wynikające z załącznika nr 3.1. do SIWZ, na który składają się załączniki od nr 3.1.1. do 3.1.6. określające rozmiar prac według czynności oraz stopień trudności. 3) Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.1. - 3.1.6. mają charakter szacunkowy. 4) Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr 3.1.1. - 3.1.6. w jednostkach naturalnych (jednostkach miary), a pracochłonność potrzebna do jego wykonania w normogodzinach. Zlecanie oraz obmiar prac w ramach odbioru prac odbywać się będą w jednostkach naturalnych (jednostkach miary). Określenie wynagrodzenia należnego za wykonane i odebrane prace (rozliczenie) odbywać się będzie według stawek jednostkowych za normogodziny podane w Kosztorysie ofertowym według następujących zasad: a) prace zlecane w jednostkach naturalnych według kodów czynności, które są ujęte w Zarządzeniu nr 39/19 Nadleśniczego Nadleśnictwa Lipusz z dnia 11.09.2019r. w sprawie wprowadzenia katalogu norm zakładowych dla prac leśnych z zagospodarowania lasu („normy zakładowe”), zawartym w załączniku nr 3.2. do SIWZ będą ilościowo odbierane w jednostkach naturalnych, a następnie przeliczane na ilość normogodzin zgodnie Zarządzeniem nr 39/19 Nadleśniczego Nadleśnictwa Lipusz z dnia 11.09.2019r. Ilość normogodzin ustalone w ten sposób zostaną przemnożone przez odpowiednie stawki jednostkowe podane w Kosztorysie ofertowym; b) normy zakładowe stanowią załącznik nr 3.2. do SIWZ. W trakcie realizacji umowy dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowić będą podstawę przeliczenia jednostek naturalnych, w których nastąpi odbiór prac stanowiących przedmiot zlecenia na normogodziny, które następnie zostaną przemnożone przez odpowiednie stawki jednostkowe podane w Kosztorysie ofertowym. Jakiekolwiek dodatki do pracochłonności, o których mowa w normach zakładowych nie mają zastosowania. 5) Szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ. 7) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 8) Przedmiot zamówienia został podzielony na części („Pakiet”)” Pakiet nr 1 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwie Dywan. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.1. do SIWZ. Pakiet nr 2 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwie Zdunowice. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.2. do SIWZ. Pakiet nr 3 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwie Kłodno. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.3. do SIWZ. Pakiet nr 4 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwach Żółno, Zdroje, Płociczno i Karpno. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.4. do SIWZ. Pakiet nr 5 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwie Żelewiec. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.5. do SIWZ. Pakiet nr 6 Temat: Porządkowanie pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów w leśnictwach Trawice i Żelewiec. Opis: Przedmiotem zamówienia są prace związane z porządkowaniem pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów, polegające na mechanicznym wywiezieniu pozostałości drzewnych oraz ich ułożenie w stosy niewymiarowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1.6. do SIWZ. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego Pakietu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów: dla Pakietu 1 w wysokości 5 400,00 zł dla Pakietu 2 w wysokości 1 800,00 zł dla Pakietu 3 w wysokości 2 700,00 zł dla Pakietu 4 w wysokości 2 200,00 zł dla Pakietu 5 w wysokości 2 600,00 zł dla Pakietu 6 w wysokości 2 800,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.10.2019 roku do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług leśnych z zakresu porządkowania pozostałości drzewnych po wyróbce sortymentów na terenie Nadleśnictwa Lipusz w roku 2019, Pakiet ___________________.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 5-Kasa Nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe dla pakietów nr 1-6 - Załączniki nr 2.1-2.6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach