Przetargi.pl
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych i wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki

Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422700300 , fax. 422700313
  • Data zamieszczenia: 2019-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422700300, fax. 422700313
    REGON: 472057738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych i wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych / wykonywanie wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Zakres usług będących przedmiotem poszczególnych części zamówienia obejmuje: 2.1. Część zamówienia 1: geodezyjne wyznaczenie – wznowienie punktów granicznych nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 50. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) wznowienia wskazanych przez Zamawiającego punktów granicznych nieruchomości według jej stanu prawnego lub danych pozyskanych z aktualnej ewidencji gruntów, b) zamarkowania ich na gruncie palami drewnianymi, c) sporządzenia protokołu wyznaczenia punktów granicznych gruntów i przekazanie go Zamawiającemu, d) okazywania na gruncie wznowionych punktów załamania granic Zamawiającemu, właścicielowi wyznaczonej nieruchomości lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. e) każdorazowego wykonania usług będących przedmiotem zlecenia w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 2.2. Część zamówienia 2: mapy sytuacyjne z projektem podziału nieruchomości, zgodnie z art. 92-100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 30. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu wstępnego projektu podziału nieruchomości wraz z obliczeniem powierzchni projektowanych działek w celu wydania postanowienia o podziale nieruchomości, a następnie wykonanie 3 egz. map z projektem podziału nieruchomości (zaewidencjonowanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu) wraz z uwierzytelnionymi przez Wykonawcę badaniami ksiąg wieczystych dzielonej nieruchomości, w terminie 90 lub 95 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, b) wyznaczenia zatwierdzonego podziału w terenie (paliki drewniane) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i okazania wyznaczonych punktów właścicielowi lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. 2.3. Część zamówienia 3: mapy sytuacyjne do celów prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 40. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanej w 4 egz. mapy sytuacyjnej do celów prawnych wraz z uwierzytelnionymi przez Wykonawcę badaniami ksiąg wieczystych w terminie 90 lub 95 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 2.4. Część zamówienia 4: wycena lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziałów w nieruchomościach, zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 716 z późn. zm.), wymogami Działu IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 35. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego wraz z dołączeniem do operatu kopii polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną, d) potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia w terminie 14 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego w przypadku nie stwierdzenia znaczących różnic cen rynkowych nieruchomości. 2.5 Część zamówienia 5: wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 20. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego wraz z dołączeniem do operatu kopii polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną, d) potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia w terminie 14 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego w przypadku nie stwierdzenia znaczących różnic cen rynkowych nieruchomości. 2.6 Część zamówienia 6: wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 100. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego wraz z dołączeniem do operatu kopii polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną, d) potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia w terminie 14 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego w przypadku nie stwierdzenia znaczących różnic cen rynkowych nieruchomości. 2.7 Cześć zamówienia 7: wycena wartości nieruchomości gruntowych oraz prawa użytkowania wieczystego niezbędna do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub do ustalenia należności z tytułu sprzedaży nieruchomości jej użytkownikowi wieczystemu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 83 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204), ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz.U. z 2018 r., poz. 1716) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Planowana ilość zleceń: 50. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego wraz z dołączeniem do operatu kopii polisy obowiązkowego ubezpieczenia OC w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną, d) potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia w terminie 14 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego w przypadku nie stwierdzenia znaczących różnic cen rynkowych nieruchomości. 3. Zamawiający określił szacunkowo ilość zleceń stanowiących przedmiot umowy. Ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści. 4. Wykonawca przystąpi do wykonania każdej z usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, które będzie określało ich rodzaj i ilość. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania otrzymanego zlecenia w terminie wskazanym w ust. 2, odnoszącym się do określonego rodzaju zlecenia. Terminem wykonania zlecenia jest dzień podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Termin wykonania zlecenia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, określonych szczegółowo w rozdziale XIV SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać wystawione zlecenie w terminie 3 dni od zawiadomienia go (drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksem) o wystawieniu zlecenia. Jeśli w tym terminie Wykonawca z przyczyn nieusprawiedliwionych nie zgłosi się po odbiór zlecenia, zlecenie uznaje się za dostarczone po wysłaniu go następnego dnia (tj. w 4-tym dniu od zawiadomienia o wystawieniu) do Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem. 6. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują znamion stosunku pracy, zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę, w myśl art. 29 ust. 3a. 7. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 1.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.2.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne. 2. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących konsorcjum. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), dokument wymieniony w pkt. III.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty wskazane w pkt. III.5.1 składa ten Wykonawca-członek konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach