Przetargi.pl
Wykonywanie robót remontowo-budowlanych i modernizacji lokali mieszkalnych ,lokali użytkowych i części wspólnych na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.”

Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Artyleryjska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 547 471 , fax. 943 542 574
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Artyleryjska 3
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 547 471, fax. 943 542 574
    REGON: 33092010400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót remontowo-budowlanych i modernizacji lokali mieszkalnych ,lokali użytkowych i części wspólnych na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych ,lokali użytkowych i części wspólnych na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. Niniejsze postępowanie jest podzielone na dwie części zamówienia obejmujące: 1. CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej 2. CZĘŚĆ 2 - roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej Zamawiający nie ogranicza ilości części na jakie wykonawca może złożyć oferty, co oznacza, że wykonawca może złożyć ofertę na jedną i więcej części postępowania , z zastrzeżeniem, że może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część postępowania. Ponadto na każdą część postępowania zamawiający zawrze odrębną umowę o wykonawstwo. Złożenie większej liczby ofert na tą samą część spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w tej części. I. Informacje ogólne dotyczące dwóch części przedmiotu zamówienia : Zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzany przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. liczy około 85 tys. m2. Zasób rozproszony jest przede wszystkim na terenie miasta Kołobrzeg – aktualny wykaz adresów nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg stanowi poniższy załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Budynki w zarządzanym zasobie są wyposażone w instalacje wodno- kanalizacyjne, elektryczne, centralnego ogrzewania, instalację gazową ,piece, centralnie dostarczaną ciepłą wodę. W budynkach znajdują się również węzły cieplne . W budynkach , którymi administrujemy dachy są jednospadowe, wielospadowe, pokryte papą , dachówką, blachą. Poprzez roboty remontowo-budowlane i modernizację rozumie się wykonywanie zleconych remontów kapitalnych i bieżących lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i części wspólnych we wskazanych nieruchomościach. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia będzie również zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami . Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie zlecał wykonawcy remonty lokali mieszkalnych i modernizację , lokali użytkowych i części wspólnych we wskazanych nieruchomościach. Zamawiający za każdym razem określi w zleceniu dokładnie rodzaj robót, termin, miejsce realizacji za pomocą dokumentacji w postaci przedmiarów lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub opisów przedmiotu zamówienia. Roboty będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego i uwzględnionej w nim podanej w formularzu ofertowym stawki roboczogodziny oraz średnich cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz kosztów zakupu podanych w biuletynie sekocenbud za kwartał poprzedzający okres wykonywanych prac . Ponadto zamawiający przewiduje wystąpienie robót, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 i 7 oraz 134 ust 6 pkt 3 ustawy PZP tj. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych oraz art. 144 ust.2 tj. dodatkowych robót budowlanych . Przy wystąpieniu takich robót będą one rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego i uwzględnionej w nim podanej w formularzu ofertowym stawki roboczogodziny oraz średnich cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz kosztów zakupu podanych w biuletynie sekocenbud za kwartał poprzedzający okres wykonywanych prac . Zamawiający informuje, iż szacuje, że ilość godzin (obliczona na podstawie wypracowanych godzin w poprzednim trzyletnim okresie ) będzie wynosić dla poszczególnych części zamówienia około : 1. CZĘŚĆ 1 – roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej – 45838 roboczogodzin 2. CZĘŚĆ 2 – roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej - 12833 roboczogodzin Ponadto Zamawiający informuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Powyższy obowiązek nie dotyczy wykonawcy, który osobiście będzie wykonywał cały zakres prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 1. CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej – 10.000,00 zł 2. CZĘŚĆ 2 – roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej – 5.000,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018.110 t.j.) a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto KTBS Sp. z o.o. w banku Pekao S.A. 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem „Wadium – roboty remontowo-budowlane ” b) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, c) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp., gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1. Z wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ona ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Dowód wniesienia wadium. c) Kosztorys ofertowy, który będzie miał charakter pomocniczy, jako uzasadnienie ceny podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach