Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 4
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
REGON: 77128515500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót polegających na usuwaniu awarii robót dekarskich na budynkach mieszkalnych, użytkowych i gospodarczych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk, będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót polegających na usuwaniu awarii robót dekarskich na budynkach mieszkalnych, użytkowych i gospodarczych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk, będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku w zakresie: 1) miejscowe łatanie papą termozgrzewalną pokrycia dachowego, 2) wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, pas podrynnowy, obróbki kominiarskie, wiatrownice 3) awaryjne przemurowanie kominów, 4) awaryjna wymiana rynien i rur spustowych, 5) wymiana stojaków, rzygaczy, 6) wymiana uszkodzonych dachówek, gąsiorów, 7) wymiana uszkodzonego pokrycia z, blachy płaskiej 8) awaryjna wymiana desek okopowych części krokwi, murłat, łat i kontrłat 9) awaryjna naprawa pokrycia z dachówki. 2. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego. 3. Wykaz budynków określa załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Rodzaj robót: a) roboty awaryjne - zgłoszenie robót awaryjnych następuje poprzez powiadomienie telefoniczne bądź osobiste przez technika lub administratora - pracownika PGM Sp. z o.o. 2) Warunki serwisu: maksymalnie 6 godz. a) Warunki serwisu należy rozumieć poprzez czas reakcji od momentu powzięcia zgłoszenia potrzeby wykonania robót do chwili przybycia na miejsce realizacji robót i rozpoczęcia zleconych robót lub, w razie potrzeby, zabezpieczenia w/w miejsca. Maksymalny czas reakcji wynosi 6 godz. Przy robotach niewymagających natychmiastowego wykonania maksymalny czas reakcji określa się jako następny dzień roboczy lub wg indywidualnych ustaleń z pracownikiem działu technicznego. 5. Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac do wykonania określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawiane Wykonawcy przez pracownika PGM Sp. z o.o. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wynosi 1 rok. 7. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków w Kościerzynie w ramach zadania pn.Kawka w Kościerzynie. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kogenerację i termomodernizację budynków - budynek przy ul. Sikorskiego 7
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana dachu w budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13.
Dodano: 2016-06-27 - Remont zadaszeń w bud 108bc w Schronisku dla bezdomnych zwierząt PROMYK
Dodano: 2016-04-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane w obiektach budowlanych nr 4 i 11 w kompleksie wojskowym m. Wicko Morskie.
Dodano: 2016-03-15 - Remont polegający na wymianie więźby dachowej wraz z niezbędnym wzmocnieniem stropu I piętra budynku Kapitanatu Portu w Elblągu
Dodano: 2015-07-09 - Wykończenie dachu werandy wschodniej budynku przy ul. Młyńskiej 11 w Sopocie wybudowanego na potrzeby Sopockiego Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej
Dodano: 2014-11-07 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU GŁÓWNYM NA STADIONIE MIEJSKIM W BYTOWIE PRZY UL. MICKIEWICZA 13
Dodano: 2014-09-11 - roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania: 4/ZP/2014
Dodano: 2014-08-29 - Remont pokrycia dachowego w budynkach nr 22 w kompleksie wojskowym m. Lębork, nr 23, 31, 33 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2014-05-22 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W BYTOWIE PRZY UL. 1-GO MAJA 15
Dodano: 2014-02-28