Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie remontów bieżących i usuwanie awarii w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie robót blacharsko-dekarskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących i usunięcie awarii w zakresie robót blacharsko-dekarskich i pokrywczych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dysponował, w oferowanym czasie umożliwiającym zabezpieczenie nagłych awarii, sprzętem /podnośnik koszowy/ pozwalającym na wykonanie likwidacji awarii bądź jej zabezpieczenia. W przypadku awarii bądź innych wymagań Zamawiającego związanych z wykonywaniem jego zadań, Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania prac również w dni wolne od pracy i święta oraz w godzinach popołudniowych i nocnych jak również dysponować koniecznym do wykonania tych prac materiałem i sprzętem. Wykonawca robót jest zobowiązany do posiadania dokumentów potwierdzających, że pracownicy są dopuszczeni do pracy na wysokości oraz są wyposażeni w sprzęt ochrony osobistej konieczny do wykonywania pracy na wysokości / szelki z pasami udowymi, amortyzatory linowe, liny i karabińczyki do mocowania zgodnie z zasadami BHP i aktualnymi atestami. Roboty remontowe w zakresie napraw i konserwacji pokryć dachowych, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonywane w oparciu o przepisy i zasady prawa budowlanego oraz wiedzę techniczną, opis przedmiotu zamówienia, umowę, SIWZ, STWiOR oraz wymagania Zamawiającego. Roboty remontowe i awaryjne naprawy będą zlecane Wykonawcy poprzez wystawienie karty remontu określającej zakres i termin wykonania robót. Pod pojęciem awarii Zamawiający rozumie wystąpienie uszkodzenia pokrycia dachowego, rynien bądź rur spustowych oraz obróbek blacharskich, które zagrażają ludziom bądź mogą spowodować straty materialne w obiektach Zamawiającego /przecieki lub zalania pomieszczeń, oblodzenie zagrażające spadkiem sopli, nadmierna ilość śniegu zalegająca na dachach/. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego /w czasie nie dłuższym niż zaoferowany bez względu na dzień i porę dnia/ przybycia na miejsce awarii ( również w dni wolne od pracy, niedziele i święta) w celu likwidacji bądź zabezpieczenia awarii, która może spowodować szkody w mieniu Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru każdego zleconego remontu – stosowne oświadczenie w tym zakresie znajduje się w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ ). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia ujawnionych wad powstałych z winy Wykonawcy w terminie do 3 dni. Jeżeli w okresie gwarancji wystąpi wada, która może spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia, albo spowodować szkodę w mieniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wadę w terminie do 1 dnia od momentu zgłoszenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dotyczy również usuwania wad z tytułu rękojmi. Szczegółowe warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia w związku z realizacją umowy na warunkach wynikających z projektu umowy począwszy od dnia jej podpisania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.950,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja wieży zabytkowego Ratusza w Boguszowie-Gorcach”
Dodano: 2024-03-08 - WM/SZP/TP/71/2023/G Wykonanie robót remontowych dachu i więźby dachowej budynków przy ul. Św. Jerzego 21 i ul. Św. Jerzego 23 we Wrocławiu
Dodano: 2024-02-16 - Remont dachu budynku Impart Centrum przy ul. Piłsudskiego 19 we Wrocławiu
Dodano: 2023-10-20 - Remont dachu budynku Impart Centrum przy ul. Piłsudskiego 19 we Wrocławiu.
Dodano: 2023-10-20 - Wymiana stropodachu i wykonanie obróbek blacharskich w ramach zadnia pn. „Adaptacja obiektu biurowo-administracyjnego dla potrzeb wałbrzyskiej delegatury WIOŚ we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-20 - Wymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na Kąpielisku „Morskie Oko” przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu
Dodano: 2023-08-01 - Remont budynku w Gniechowicach przy ul. Kąteckiej 50 Gmina Kąty Wrocławskie
Dodano: 2022-10-14 - Wykonanie robót zabezpieczających poprzez dokończenie pokrycia dachu oraz prac elewacyjnych na zadaniu 91554 pn. Budowa budynku na potrzeby stołówki wraz z zapleczem technicznym”.
Dodano: 2022-09-23 - Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95
Dodano: 2021-03-16 - Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław.
Dodano: 2021-01-14