Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw wyżej wymienionych urządzeń, będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw wyżej wymienionych urządzeń, będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie w okresie dwóch lat usług w zakresie wykonywania w czasie trwania umowy przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw niżej wymienionych urządzeń będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 2. Szczegółowy opis czynności do wykonania: 2.1. 22 (dwadzieścia dwa) comiesięczne przeglądy w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 11 (jedenaście) w każdym roku trwania umowy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (dalej: ZGN) i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów: DOM Wiśniowa 1. ul. Łowicka 17 – ul. Wiktorska 86 plac zabaw – ogrodzony 2. ul. Jarosława Dąbrowskiego 81 plac zabaw – ogrodzony DOM Polkowska 3. ul. Stępińska 6/8 – ul. Sielecka 3,5,7 plac zabaw – ogrodzony 4. ul. Czerniakowska 127 plac zabaw – ogrodzony 5. ul. Jurija Gagarina 11 – ul. Iwicka 24 plac zabaw – ogrodzony 6. ul. Jurija Gagarina 7 - ul. Czerska 17 plac zabaw – ogrodzony 7. ul. Bernardyńska 4-6 plac zabaw – ogrodzony 8. ul. Powsińska 74 plac zabaw – ogrodzony DOM Wierzbno 9. ul. Wołoska 54 plac zabaw – ogrodzony 10. ul. Abramowskiego 4 plac zabaw – ogrodzony 11. ul. Puławska 182 plac zabaw – aktywnego wypoczynku nie ogrodzony (SKATEPARK) DOM Konduktorska 12. ul. Aleksandra Gierymskiego 2 plac zabaw – ogrodzony 13. ul. Cieszyńska 5 plac zabaw – ogrodzony 14. ul. Turecka 2 / ul. Górska 9 plac zabaw – ogrodzony DOM Służewiec 15. ul. Piotra Gruszczyńskiego 14A – ul. Bogunki 3 plac zabaw – ogrodzony 16. ul. Śniardwy 4 – 6 plac zabaw – nie ogrodzony 17. Al. Lotników 20 plac zabaw – nie ogrodzony 18. ul. Zygmunta Modzelewskiego 23 – ul. Stefana Pieńkowskiego 5 plac zabaw – ogrodzony 19. ul. Blacharska 1 plac zabaw – ogrodzony 20. ul. Blacharska 1 plac zabaw – nie ogrodzony 2.2. 22 (dwadzieścia dwa) comiesięczne przeglądy w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 11 (jedenaście) w każdym roku trwania umowy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń i elementów małej architektury zlokalizowanych w siłowniach plenerowych będących w zarządzie ZGN i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów: 2.3. 4 (cztery) przeglądy w ciągu 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 2 (dwa) rocznie w okresach wiosennym i jesiennym, połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń sportowych znajdujących się na terenach zarządzanych przez ZGN i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów: Stoły do ping-ponga szt. 1. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 / ul. Zygmunta Modzelewskiego 46-50 2 2. Park Karo – Pik 1 3. DOM Wierzbno ul. Zygmunta Modzelewskiego 100 / al. Niepodległości 73 1 4. DOM Polkowska ul. Bernardyńska 4-6 1 5. DOM Wiśniowa ul. Łyżwiarska 1 1 6. ul. Wiktorska 86 / ul. Łowicka 17 2 Stoliki do szachów szt. 1. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 / ul. Zygmunta Modzelewskiego 46-50 1 2. ul. Stefana Pieńkowskiego 5 / ul. Zygmunta Modzelewskiego 23 1 Nawierzchnie do koszykówki wraz ze statywami do koszykówki zlokalizowanymi na terenach administracji n/w DOM-ów: Ilość statywów w szt. 1. DOM Wiśniowa ul. Wiktorska 86 / ul. Łowicka 17 2 2. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 1 3. ul. Zygmunta Modzelewskiego 46/50 2 4. ul. Stefana Pieńkowskiego 5 1 5. ul. Gotarda 8-10 1 6. DOM Wierzbno ul. Mahatmy Gandhiego 14 1 7. ul. Puławska 176/178 1 8. ul. Domaniewska 7 8 2.4. na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego, a nie wchodzące w zakres czynności konserwacyjnych, naprawy urządzeń wymienionych w punktach 3.2.1. – 3.2.3. wynikające z konieczności doprowadzenia ich do należytego stanu technicznego oraz uzupełnianie istniejących nawierzchni, tworzenie nowych, zamiennych nawierzchni, zwłaszcza jeżeli istniejąca nawierzchnia znajduje się w stanie zagrażającym użytkownikom. 2.5. Wykonawca z każdego wykonanego przeglądu połączonego z wykonaniem czynności konserwacyjno-naprawczych sporządza protokół potwierdzony przez inspektora nadzoru odpowiedniego dla lokalizacji: placu zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych, znajdujących się na terenach zarządzanych przez ZGN i położonych na terenach administracji w/w DOM-ów, który będzie podstawą do rozliczenia wykonanej pracy. Przeglądy sprawdzające obejmują okres pełnego miesiąca licząc od 1 dnia do końca miesiąca. 2.6. W zakres przeglądów i wykonywania czynności konserwacyjnych, o których mowa w pkt. 3.2.1- 3.2.3., wchodzą następujące czynności: 2.6.1. przeglądy polegające na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich elementów w/w urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, zwłaszcza w miejscach, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i mienia oraz konstrukcji urządzeń. Szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny mający na celu sprawdzenie: ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności stanu mechanizmów ruchomych, zawiesi w tym stalowych łożyskowanych i linowych, uszkodzeń powstałych w wyniku czynników atmosferycznych, wandalizmu m.in.: pęknięć elementów konstrukcji i podestów, powstałych na elementach ślizgowych i ześlizgowych zadziorów i wyszczerbień, prześwitów pomiędzy urządzeniami oraz pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, wystających niebezpiecznych krawędzi, kompletności elementów konstrukcyjnych, zużycia urządzeń, kompletności m.in. zamocowania do podłoża i wszelkich łączników konstrukcji. 2.6.2. bieżące zgłaszanie do Inspektora Nadzoru Zamawiającego a w przypadku braku kontaktu z Inspektorem do jego bezpośredniego przełożonego, wszystkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości w wyposażeniu ww. urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych mogące spowodować zagrożenie życia i zdrowa ludzi oraz mienia co do ich stanu technicznego itp., 2.6.3. bieżące sporządzanie protokołów z przeprowadzonych przeglądów, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 2.6.4. prace - czynności konserwacyjne mające na celu bieżące utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym wyposażenia w/w urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych niezbędne do utrzymania ich funkcjonalności polegające między innymi na: a) czyszczeniu, b) smarowaniu mechanizmów, c) dokręcaniu poluzowanych śrub i usuwaniu (niwelowaniu) wystających gwoździ, d) zabezpieczeniu pojedynczych pęknięć w elementach drewnianych urządzeń masą wypełniającą, e) usuwaniu ostrych zakończeń i zadziorów ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń ślizgowych, a także ostrych zakończeń ogrodzeń placów zabaw, f) uzupełnianiu brakujących elementów m.in: nakrętek, śrub, kapturków – osłonek z tworzyw sztucznych itp., g) wykonaniu innych niezbędnych prac nie wymienionych powyżej mających na celu utrzymanie urządzeń i innych elementów wyposażenia we właściwym stanie, h) tymczasowym zabezpieczeniu urządzeń taśmą ostrzegawczą przed użytkowaniem i zamieszczeniu w sposób trwały informacji o uszkodzeniu urządzenia, a także podjęciu niezwłocznych działań mających na celu usunięcie uszkodzenia urządzenia. 2.6.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń położonych na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia, jak również szkody wynikające z nieprawidłowego stanu technicznego tych urządzeń będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonywania czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (w tym również za zaistniałe wypadki). 2.6.6. Przeglądy i czynności konserwacyjne urządzeń wymienionych w pkt. 3.2.1 i 3.2.2, wykonywane będą po 11 razy w ciągu roku (łącznie 22 przeglądy w czasie trwania 2-letniej umowy tj. w latach 2021/2022): 2.6.6.1. Pierwszy przegląd wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i wszystkich urządzeń i elementów małej architektury w zlokalizowanych w siłowniach plenerowych w 2021 r. powinien nastąpić w miesiącu styczniu tj. być wykonany w okresie od 01.01.2021 roku do 31.01.2021 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem do Zamawiającego protokołu max. do 10-go dnia kolejnego miesiąca. Natomiast ostatni przegląd w 2021 r. tj. za miesiąc grudzień powinien być wykonany w okresie od 01.12.2021 roku do 31.12.2021 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem do Zamawiającego protokołu w dniu 31.12.2021 r. max. do godz. 9:00. 2.6.6.2. Pierwszy przegląd wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i wszystkich urządzeń i elementów małej architektury w zlokalizowanych w siłowniach plenerowych w 2022 r. powinien nastąpić w miesiącu styczniu tj. być wykonany w okresie od 01.01.2022 roku do 31.01.2022 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem do Zamawiającego protokołu max. do 10-go dnia kolejnego miesiąca. Natomiast ostatni przegląd w 2022 r. tj. za miesiąc grudzień powinien być wykonany w okresie od 01.12.2022 roku do 31.12.2022 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem do Zamawiającego protokołu w dniu 31.12.2022 r. max. do godz. 9:00. 2.6.6.3. Miesięczna przerwa w wykonywaniu comiesięcznych przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury na placach zabaw i siłowniach plenerowych znajdujących się na terenach będących w zarządzie ZGN i położonych na terenach lokalnej administracji nastąpi w miesiącu marcu tj. pomiędzy 01.03.2021 r. a 31.03.2021 r. i pomiędzy 01.03.2022 r. a 31.03.2022 r. 2.6.6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia jedno-miesięcznej przerwy w wykonywaniu comiesięcznych przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi, o której mowa w pkt 3.2.6.6.3. z miesiąca marca na inny pełny miesiąc w roku. 2.6.6.5. Zamawiający w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych w miesiącach: styczniu, lutym, grudniu 2021 r. i styczniu, lutym, grudniu 2022 dla użytkowania wszystkich placów zabaw, w tym urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i siłowni plenerowych oraz urządzeń sportowych, które nie będą eksploatowane przez użytkowników, a także w przypadkach np. (czasowego zamknięcia określonych placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych np. z powodu wprowadzenia zakazu ich użytkowania w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii), zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przeglądów i czynności konserwacyjnych, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 2.6.6.6. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach, gdy na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie był on w stanie przewidzieć w dacie podpisania umowy, w zakresie ilości placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń sportowych będących w zarządzie ZGN Mokotów zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przeglądów i czynności konserwacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 2.7. Przeglądy i czynności konserwacyjne urządzeń wymienionych w pkt 3.2.3, wykonane będą 4 (czterokrotnie) w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), 2 razy w każdym trwania umowy roku, w okresie wiosennym i jesiennym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2.8. W zakres prac, o których mowa w pkt. 3.2.4. wchodzą następujące czynności: 2.8.1. wszelkie czynności naprawcze i usuwania awarii, w zakresie wymiany, remontu lub napraw niesprawnych elementów urządzeń. 2.8.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie prac naprawczych wynikających z przeprowadzonych przeglądów oraz wykonywanie innych prac naprawczych i usuwania awarii, mających na celu utrzymanie urządzeń w stanie bezpiecznym dla zdrowia i życia ludzi oraz mienia zgodnie z ich przeznaczeniem zlecanych przez Zamawiającego, 2.8.3. uzupełnianie istniejących nawierzchni lub tworzenie nowych zamiennych, w miejscach zagrażających użytkownikom, zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi, na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego, (nie wchodzących w zakres czynności konserwacyjnych), 2.8.4. codzienna gotowość przystąpienia, bez zbędnej zwłoki do zgłaszanych napraw awaryjnych i robót poawaryjnych, 2.8.5. niezwłoczne wykonanie zleconych napraw: awarii i ich skutków wraz z robotami poawaryjnymi. 2.9. Roboty, o których mowa w pkt. 3.2.4., mogą być wykonane tylko na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia wydawanego przez Dział ds. Zieleni Zamawiającego (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu prac i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem prac oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora Działu ds. Zieleni Zamawiającego. 2.10. W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi lub napraw stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać natychmiast telefonicznie (tel. 22 543-38-75 lub 22 543-38-68), a także w formie pisemnej do Działu Zieleni ZGN Mokotów. 3. Wykazy placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych, o których mowa w pkt. 3.2.1., 3.2.2., 3.2.3. SIWZ zamówienia, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2., SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 4.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz norm: - PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, - PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”, - PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” 4.2. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 4.3. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane prace w zakresie przeglądów i konserwacji oraz wykonane usługi naprawcze na okres 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego z uwzględnieniem zapisów od § 8 ust. 2 do § 8 ust. 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z tym że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta tych materiałów. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wynagrodzenie za wykonane przeglądy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi oraz prace naprawcze zostanie określone i będzie wypłacane zgodnie z warunkami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział SIWZ przy czym: 6.1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych obiektów tj. placów zabaw i siłowni plenerowych oraz wszystkich urządzeń sportowych pomnożonych przez cenę za wykonanie przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi zgodnie z ofertą Wykonawcy. 6.2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania prac naprawczych wynagrodzenie za realizację prac, wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora Działu ds. Zieleni Zamawiającego kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, dostarczonym przez Zamawiającego lub w oparciu o obmiary prac oraz wg czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie (w/g Tabeli stanowiącej załącznik nr 4 do oferty). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru dostarczonego przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego. 6.2.1. Zaoferowana przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY –stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej ogółem województwa mazowieckiego określonej w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla III kw. 2020 r. dla robót inżynieryjnych w wysokości: Rbrutto= 38,42 PLN (bez vat) Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto bez vat i Rbrutto bez vat, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty oraz w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do oferty Wykonawcy. UWAGA: Zaoferowanie Rbrutto w wysokości przewyższającej kwotę 38,42 PLN (bez vat) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 8. W okresie gwarancji, o której mowa w pkt. 3.5. SIWZ, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za wszelkie szkody powstałe w tym czasie, o ile przyczyna tych szkód była widoczna lub była możliwa do przewidzenia w okresie przeprowadzania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi lub w trakcie wykonywania napraw, a nie została uwidoczniona w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 3.2.5. i pkt 3.2.6.3. SIWZ lub nie została zgłoszona Zamawiającemu zgodnie z wymogiem pkt. 3.2.6.2. SIWZ na skutek nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9. Materiały i produkty, użyte podczas wykonywania zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), osób wykonujących czynności konserwacyjno-naprawcze wszystkich urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw wyżej wymienionych urządzeń będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika prac objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób/osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt. 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych. 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 12.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna się składać z: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 8. wypełniony formularz: „Oferta cenowa roboczogodziny” na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty. 9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej potrzebnych do prowadzenia nadzoru nad wykonaniem zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac i została wskazana w formularzu oferty. 10. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku nr 5, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 10.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 10.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 10.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach