Przetargi.pl
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych, w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 227 253 067
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 227 253 067
    REGON: 13271230000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac remontowo-budowlanych, w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.1. naprawy dachów (uzupełnienie pokrycia papą termozgrzewalną i asfaltową, naprawa deskowania i konstrukcji dachu). 2.2. naprawa obróbek blacharskich (naprawa i wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich kominów, gzymsów, pasów elewacyjnych itp.) 2.3. naprawy - budowa kominów (naprawa tynków, ścian, obróbek blacharskich kominów), 2.4. wymiana stolarki budowlanej (okna, drzwi), 2.5. roboty tynkarskie (tynki ścian i sufitów, zewnętrzne i wewnętrzne), 2.6. prace malarskie (malowanie emulsyjne, olejne, klejowe - ścian, stolarki drzwiowej, okiennej, elementów metalowych), 2.7. prace ślusarskie - naprawa i regulacja zamków drzwiowych, samozamykaczy, 2.8. inne prace remontowo-budowlane (zgodnie ze zleceniem), 2.9. zabezpieczenie obiektów, budynków w przypadku wystąpienia awarii lub z powodu działań przyrody, które z uwagi na czas wystąpienia nie mogą być wykonywane bezpośrednio po ich wystąpieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, kopia polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego.e) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (*jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach