Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
- Data zamieszczenia: 2010-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
ul. Książąt Pomorskich 5 5
72-500 Międzyzdroje
tel. 091 3275652, fax. 0913275630 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian decyzji na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i kodeksu postępowania administracyjnego oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2011 roku. Numer sprawy : ZP 341/17 /2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian decyzji na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i kodeksu postępowania administracyjnego oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2011 roku. Każdorazowe sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 150 szt. rocznie. Sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego oraz na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 50 szt. rocznie. Sporządzanie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szacunkowej ilości 50 szt. rocznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: 1/ Sporządzenia projektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną w terminie 14 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie decyzji; 2/ Sporządzenia projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną w terminie 7 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie zmiany decyzji; 3/ Sporządzenia projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości w terminie 7 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie postanowienia opiniującego. Załączniki graficzne do projektu decyzji oraz załączniki graficzne do analizy Wykonawca sporządzi oddzielnie na dwóch oddzielnych mapach w skali 1:500 lub 1:1000. Wymagany termin sporządzenia każdorazowo pracy planistycznej: a/ związanej ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy, projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 14 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku, b/ związanej ze sporządzeniem projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy - 7 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku, c/ związanej ze sporządzeniem projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości - 7 dni licząc od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku. Wykonawca przejmie wniosek (materiały) od Zamawiającego w terminie 3 dni od daty telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w siedzibie Zamawiającego, kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zmiany decyzji lub wniosku o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości na podstawie protokołu odbioru jako zlecenie wykonania prac. Odbiór przedmiotu umowy dokonany zostanie przez Wykonawcę każdorazowo w siedzibie Zamawiającego na podstawie obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. kod CPV 71.20.00.00 - 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500, zł (słownie : dwa tysiące pięćset zł 00/00 ) . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem bankowym - BGŻ S.A. OR/SZCZECIN Oddział w Międzyzdrojach 38203000451110000000547180 lub : w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie urzędu (pok. nr 13 ) u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną