Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3175646
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Wrocławska 2 2
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 071 3175646
REGON: 93195009200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE PODZIAŁÓW I INNYCH USŁUG GEODEZYJNYCH W LATACH 2013-2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie podziałów geodezyjnych i pomiarów aktualizacyjnych oraz okazywanie granic działek gruntu z zasobu nieruchomości Skarbu Państwa oraz zasobu nieruchomości Powiatu Średzkiego a także wykonywanie innych usług geodezyjnych zlecanych do realizacji w latach 2013-2015 w zakresie wynikającym z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZMAÓWIENIA : 1. Wydzielanie działek pod budynkami (siedliskowych) w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników 2. Wydzielanie działek rolnych (dożywotnich) w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników 3. Wydzielanie gruntów zajętych pod drogi, gruntów przeznaczonych pod nowe drogi i poszerzenie istniejących pasów drogowych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych 4. Podziały geodezyjne działek gruntu innych niż wymienione w pkt. 1-3 5. Aktualizacja granic i powierzchni działek ewidencyjnych 6.Wskazywanie granic działek ewidencyjnych 7.Sporządzanie map do celów projektowych 8.Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektów budowlanych 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA : I .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 1, 3 i 4 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Skompletowanie materiałów geodezyjnych wymaganych przy podziale 2.Uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji podziału 3.Opracowanie wstępnego projektu podziału 4.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) opinii właściwego organu pod względem zgodności projektu podziału z ustaleniami miejscowego planu - jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przepisów prawa (ewentualne postanowienie o możliwości i sposobie podziału); a także uzyskanie ewentualnych innych wymaganych prawem pozwoleń niezbędnych przy podziale 5.Opracowanie ostatecznego projektu podziału 6.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) ostatecznej decyzji właściwego organu zatwierdzającej projekt podziału wraz z jej dostarczeniem Zamawiającemu - za wyjątkiem podziałów, które nie wymagają wydania takiej decyzji 7.Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych wynikających z uprawomocnionej decyzji właściwego organu zatwierdzającej projekt podziału 8.Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego. 9.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego II .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 2 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Skompletowanie materiałów geodezyjnych wymaganych przy podziale 2. Uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji podziału 3. Opracowanie wstępnego projektu podziału 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) opinii właściwego organu pod względem zgodności projektu podziału z ustaleniami miejscowego planu - jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przepisów prawa (ewentualne postanowienie o możliwości i sposobie podziału) 5.Opracowanie ostatecznego projektu podziału i dostarczenie go Zamawiającemu . 6.Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych 7.Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego 8.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego III .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 5 i 6 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Geodezyjny pomiar powierzchni działek 2. Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych 3. Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego. 4. Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego IV. Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 7 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Skompletowanie wymaganych materiałów geodezyjnych . 2.Uzgodnienie ze Zleceniodawcą zasięgu mapy do celów projektowych . 3.Całościowe wykonanie mapy do celów projektowych łącznie z wymaganymi materiałami dla Zleceniodawcy . 4.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego . 5.Dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w ilości trzech egzemplarzy . V. Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 8 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Skompletowanie wymaganych materiałów geodezyjnych 2.Dokonanie inwentaryzacji powykonawczej zleconych przyłączy , budynków lub innych obiektów budowlanych (w tym obiektów podziemnych) 3.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego 4.Dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w ilości trzech egzemplarzy 4. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi: 1.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 1 przedmiotu zamówienia - 60 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezynych. 2.W odniesieniu do zadania określonego w pkt. 2 przedmiotu zamówienia - 40 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 3.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 3 i 4 przedmiotu zamówienia - 70 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 4.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 5 i 6 przedmiotu zamówienia - 25 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 5.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 7 i 8 przedmiotu zamówienia -20 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. Uwagi: do terminu realizacji zamówienia nie wlicza się udokumentowanych przez Wykonawcę okresów trwania postępowań przed organami administracji publicznej kończących się wydaniem stosownych aktów administracyjnych tj. decyzji bądź postanowienia - w zakresie przekraczającym okres 30 dni w stosunku do jednego postępowania administracyjnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia
Dodano: 2016-04-19 - Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Wojcieszów w latach 2016-2019 roku
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Jelenia Góra w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Wykonywanie czynności w zakresie wyceny i inwentaryzacji nieruchomości wraz z niezbędną dokumentacją w tym zakresie na terenie Gminy Walim
Dodano: 2015-12-04 - WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZYNIE
Dodano: 2015-12-03 - Usługę pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetag
Dodano: 2015-10-28 - Usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetarg
Dodano: 2015-10-28