Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
ul. Milionowa 14
93113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
REGON: 47223718500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź oraz ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź). Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętego przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego, w tym: 1) sprawdzenie poprawności działania urządzenia, 2) wykonanie czynności konserwacyjnych, 2) przeprowadzenie koniecznych kalibracji i legalizacji, 3) potwierdzenie wykonania czynności w protokole serwisowym wraz z wpisem do paszportu technicznego, 4) wydawanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy. 3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury i sprzętu medycznego, obowiązującymi normami i stosownymi przepisami, przy zachowaniu zasad BHP i Ppoż. 4. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca będzie realizował przez pracowników posiadających uprawnienia w zakresie czynności konserwacyjnych i przeglądowych aparatury i sprzętu medycznego, objętych przedmiotowym postępowaniem, przy użyciu własnej aparatury kontrolno – pomiarowej, narzędzi i materiałów, w siedzibie Zamawiającego. 5. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatury i sprzętu powinien zostać wkalkulowany w cenę usługi. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z konieczności transportu. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 poz. 847ze zm.) osób wykonujących czynności określone w pkt 2, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt 2, które będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 7.100,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 6 do SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia w zakresie czynności konserwacyjnych i przeglądowych sprzętu medycznego, objętego przedmiotowym postępowaniem (wg zał. nr 3 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/kalibracji/legalizacji/wzorcowania/walidacji sprzętu medycznego
Dodano: 2024-01-02 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu
Dodano: 2023-06-18 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna urządzeń i sprzętu endoskopowego firmy Olympus oraz aparatu RTG z ramieniem C BV Pulsera firmy Philips.
Dodano: 2023-01-19 - Wykonanie usług serwisowych polegających na okresowych przeglądach technicznych, konserwacjach oraz naprawach sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu TCZ Sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-14 - Wykonanie usług serwisowych polegających na okresowych przeglądach technicznych, konserwacjach oraz naprawach sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu TCZ Sp. z o.o.
Dodano: 2022-10-04 - Dostawa głowicy Leybolda i uzupełnienie helu - naprawa MR
Dodano: 2021-04-13 - Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji znajdujących się na wyposażeniu "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o.w Poddębicach.
Dodano: 2021-04-07 - EZ.28.63.2020 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na usługę kompleksowego, pogwarancyjnego, 2 letniego serwisu tomografu komputerowego Somatom Sensation Open o numerze seryjnym 49619 - dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/kalibracji/legalizacji/wzorcowania/walidacji sprzętu medycznego
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie przeglądów oraz napraw tomografu komputerowego LightSpeed VCT i konsoli operatorskiej wraz ze stacjami opisowymi AW01,AW02,AW03,AW4.5,części eksploatacyjne i zamienne oraz zakup lampy RTG.
Dodano: 2021-01-18