Przetargi.pl
Wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych w Rejonie Północnym Gdyni. Rejon północny obejmuje urządzenia wodne zlokalizowane na rzekach, potokach i rowach o długości 14,17 km, tj. na Strudze Cisowskiej, potoku Demptowskim, potoku Marszewskim, potoku Chylońskim, rowie przy ul. Puckiej, rzece Chylonce, potoku Kilońskim, rowie Ciskowskim oraz stawie na Obłużu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:– Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych TOM I i TOM II – Załącznik A do swz, – Przedmiar robót/kosztorys ofertowy - Załącznik 1a/I do swz, – Wzór umowy – załącznik nr 7 do swz.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odmuleń i robót awaryjno-naprawczych na urządzeniach wodnych oraz w ich obrębie zlokalizowanych w Rejonie Południowym Gdyni. Rejon południowy obejmuje urządzenia wodne zlokalizowane na rzekach, potokach i rowach o długości 14,54 km, tj. na rzece Kaczej, potoku Źródło Marii, potoku Przemysłowym, potoku Kolibkowskim, potoku Swelina, potoku Wiczlińskim, potoku Chwarznieńskim, cieku przy ul. Wielkopolskiej Nr 67, cieku przy ul. Wrocławskiej, 2 zbiorniki wodne przy ul. Sokoła oraz 4 stawy: w dzielnicy Witomino, w dzielnicy Dąbrowa, w dzielnicy Orłowo – na potoku Kolibkowskim i na potoku Swelina.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, warunki realizacji i sposób wykonania określają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych TOM I i TOM II – Załącznik A do swz, Przedmiar robót/kosztorys ofertowy - Załącznik 1A/II do swz, Wzór umowy – załącznik nr 7 do swz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:-CZĘŚĆ I – 3 600,00 zł,-CZĘŚĆ II – 3 600,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.7.2023, CZĘŚĆ nr …. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu). 7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium. 12.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 1) - 3) ustawy. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy. 14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 - 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.15.Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1.1 dla Części I: wykazania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:– trzech robót budowlanych, z których każda robota budowlana obejmowała swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie umocnień koryt rzek lub potoków na terenie zurbanizowanym, o wartości jednostkowej każdego zamówienia równej lub wyższej niż 150 000,00 zł netto,lub– czterech robót budowlanych, z których każda robota budowlana obejmowała swoim zakresem roboty budowlane polegające budowie lub przebudowie lub remoncie umocnień koryt rzek lub potoków na terenie zurbanizowanym, o wartości jednostkowej każdego zamówienia równej lub wyższej niż 100 000,00 zł netto,Pod pojęciem „teren zurbanizowany” rozumie się obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie wyraźne przekształcenia zabudowy i zagospodarowania związane są z pozarolniczą działalnością gospodarczą.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.Wykonawca może wykazać się wykonaniem jednej roboty budowlanej spełniającej łącznie powyższy warunek.Przez „jedną robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.2.1.2 dla Części II: wykazania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:– trzech robót budowlanych, z których każda robota budowlana obejmowała swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie, lub remoncie umocnień koryt rzek lub potoków na terenie zurbanizowanym, o wartości jednostkowej każdego zamówienia równej lub wyższej niż 150 000,00 zł netto,lub– czterech robót budowlanych, z których każda robota budowlana obejmowała swoim zakresem roboty budowlane polegające budowie lub przebudowie lub remoncie umocnień koryt rzek lub potoków na terenie zurbanizowanym, o wartości jednostkowej każdego zamówienia równej lub wyższej niż 100 000,00 zł netto,Pod pojęciem „teren zurbanizowany” rozumie się obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie wyraźne przekształcenia zabudowy i zagospodarowania związane są z pozarolniczą działalnością gospodarczą.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.Wykonawca może wykazać się wykonaniem jednej roboty budowlanej spełniającej łącznie powyższy warunek.Przez „jedną robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.2.2.1 dla Części I: skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót,Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021r., poz.1646 ze zm.).2.2.2 dla Części II: skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót,Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).Dotyczy składania oferty na dwie części zamówienia:Powyższe wymagania dotyczące skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania skierowania do realizacji zamówienia tej samej osoby dla Części I i Części II zamówienia.2.3.1 dla Części I: dysponowania następującymi urządzeniami technicznymi:– co najmniej jedną koparko-ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2 m³,– co najmniej jedną minikoparką gąsienicową o wadze maksymalnie 2 tony,– co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym kołowym z przyczepą o ładowności do 3,5 ton,– co najmniej jedną pompą spalinową przeponową do odwodnienia wykopów, o wydajności minimum 60 m³/h– co najmniej jedną zagęszczarką płytową o wadze minimum 200 kg,– co najmniej jednym samochodem ciężarowym typu wywrotka o ładowności minimum 12 ton z żurawiem hydraulicznym.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Dotyczy składania oferty na dwie części zamówienia:Powyższe wymagania muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych urządzeń dla Części I i Części II zamówienia.2.3.2 dla Części II: dysponowania następującymi urządzeniami technicznymi:– co najmniej jedną koparko-ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2 m³,– co najmniej jedną minikoparką gąsienicową o wadze maksymalnie 2 tony,– co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym kołowym z przyczepą o ładowności do 3,5 ton,– co najmniej jedną pompą spalinową przeponową do odwodnienia wykopów, o wydajności minimum 60 m³/h– co najmniej jedną zagęszczarką płytową o wadze minimum 200 kg,– co najmniej jednym samochodem ciężarowym typu wywrotka o ładowności minimum 12 ton z żurawiem hydraulicznym.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Dotyczy składaniu oferty na dwie części zamówienia:Powyższe wymagania muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych urządzeń dla Części I i Części II zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach