Przetargi.pl
Wykonywanie napraw elementów pasa drogowego na drogach gminnych na terenie miasta Zgierza w 2018 r.

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw elementów pasa drogowego na drogach gminnych na terenie miasta Zgierza w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw nawierzchni chodników, placów, parkingów i ścieżek rowerowych z płyt betonowych, kostki brukowej, płyt betonowych sześciokątnych, układanie i wymiana krawężników oraz obrzeży, czyszczenie i naprawa przepustów, czyszczenie rowów odwadniających i regulacja studzienek. Zakres robót - Naprawianie elementów pasa drogowego polegające na rozebraniu płyt chodnikowych, kostki betonowej, krawężników i obrzeży oraz płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) w miejscu uszkodzenia i ponownym ich ułożeniu, a w razie potrzeby dodaniu nowych materiałów oraz czyszczeniu ręcznym lub mechanicznym przepustów, rowów odwadniających i regulacji studzienek. - monitorowanie elementów pasa drogowego określonych w zamówieniu i przekazywanie uwag Zamawiającemu oraz niezwłoczne przystępowanie do ich naprawy po ustaleniu zakresu z Zamawiającym. Materiały do wykonania robót Do remontu w/w elementów pasa drogowego wskazane jest użycie materiałów nowych. Zamawiający dopuszcza użycie uzyskanych z rozbiórki elementów nadających się do ponownego wbudowania po uzgodnieniu z Zamawiającym. Materiały pomocnicze do wykonania zamówienia takie jak piasek, cement, materiały do wypełnienia spoin oraz materiały do remontu podłoży zapewnia Wykonawca. W przypadku konieczności wymiany wszystkich elementów na nowe tj. płyty chodnikowe, kostka betonowa, obrzeża, krawężniki oraz płyty betonowe sześciokątne materiał w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewnia Wykonawca. Wszelkie materiały potrzebne do wymiany elementów przepustu zapewnia również Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Sprzęt Wykonawca winien dysponować koparką z łyżką skarpową, koparko - ładowarką, samochodem ciężarowym (wywrotką) o ładowności minimum 10 Mg oraz płytową zagęszczarką wibracyjną do zagęszczania. Wykonanie robót Remontowi podlegają uszkodzenia obejmujące zapadnięcia i wyboje fragmentów nawierzchni, osiadanie w miejscach przekopów, nierówności z powodu przechylenia się jego elementów, pęknięte, zmiażdżone lub uszkodzone powierzchniowo, inne uszkodzenia deformujące nawierzchnię. Zasady wykonania robót W pierwszej kolejności należy wyznaczyć powierzchnię remontu cząstkowego, rozebrać uszkodzone części z oczyszczeniem i posortowaniem materiału uzyskanego z rozbiórki, a w razie potrzeby naprawić podbudowę lub podłoże gruntowe. Ponowne wykonanie robót: -spulchnienie i ewentualne uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z ubiciem lub wymianą podsypki cementowo – piaskowej wraz z jej przygotowaniem; -ułożenie nowych nawierzchni z elementów uzyskanych z rozbiórki oraz uzupełniających materiałów nowych wraz z wypełnieniem spoin i ew. szczelin; -pielęgnacja nawierzchni o spoinach wypełnionych piaskiem nie wymaga zabiegów pielęgnacyjnych, natomiast na podsypce cementowo – piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementowo – piaskową, po jego wykonaniu należy pielęgnować przez przykrycie warstwą wilgotnego piasku i utrzymanie go w stanie wilgotnym przez 7 do 10 dni. - w razie potrzeby naprawa fragmentów konstrukcji jezdni, sąsiadujących z naprawianymi elementami pasa drogowego. Powierzchnia naprawianych elementów powinna być dostosowana do sąsiednich nienaprawianych części pasa drogowego w celu zachowania prawidłowych warunków spływu wody. Nie dopuszcza się naprawy, która spowodowałaby zastoiska wodne na remontowanym fragmencie. Po zakończeniu robót należy sprawdzić: -wygląd zewnętrzny wykonanego remontu cząstkowego -prawidłowość wypełnienia spoin oraz brak spękań, wykruszeń, deformacji; -poprawność profilu podłużnego i poprzecznego, nawiązującego do otaczającej powierzchni i umożliwiającego spływ powierzchniowy wód; Roboty uznaje się za wykonane, jeżeli wszystkie pomiary i badania z zachowaniem tolerancji dały wyniki pozytywne. Sposób wykonania robót: Prace będą wykonywane sukcesywnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z materiałów Wykonawcy, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Czyszczenie i naprawa przepustów rurowych Ciśnieniowe lub ręczne oczyszczenie niedrożnych przepustów, odkopanie zarwanych przepustów lub wykonanie wykopu pod nowy przepust oraz ułożenie rur przepustu i odtworzenie nawierzchni drogi. Czyszczenie rowów odwadniających Pogłębienie i poszerzenie rowów wskazanych przez Zamawiającego wraz z wywozem urobku i uporządkowaniem nawierzchni drogi po robotach – w tym usunięcie nadmiaru ziemi z pobocza. Układanie obrzeży betonowych -wyznaczenie osi wykopu, -ręczne odspojenie gruntu, -rozścielenie podsypki piaskowej, -rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, -ustawienie obrzeży, -oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową, -obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży. Układanie krawężników z oporem -wyznaczenie osi wykopu, -odspojenie gruntu, -przygotowanie ławy betonowej, -ustawienie krawężnika, -wypełnienie spoin zaprawą cementową. Układanie krawężników bez oporu -wyznaczenie osi wykopu, -odspojenie gruntu, -rozścielenie podsypki piaskowej, -przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, -ustawienie krawężnika, -wypełnienie spoin zaprawą cementową, -zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie. Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych -rozebranie uszkodzonej nawierzchni, -oczyszczenie i posortowanie płyt, -spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem, -ułożenie płyt z wypełnieniem spoin piaskiem lub zaprawą cementową, -posypanie miejsc remontowanych piaskiem. Regulacja studzienek -zdjęcie włazu żeliwnego, -zdjęcie płyty nad studziennej i pierścienia odciążającego, -podmurowanie lub obniżenie wysokości studni, -ponowne zamontowanie zdemontowanych elementów. Kontrola jakości robót Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. W czasie wykonywania robót należy kontrolować ich realizację oraz zgodność wykonania z ustaleniami. Odbiór robót Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postępu robót. Gotowość danej części robót do odbioru zgłasza Wykonawca Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru ostatecznego będzie stwierdzona przez Wykonawcę powiadomieniem na piśmie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem do wykonania odbioru ostatecznego jest protokół odbioru końcowego robót. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić obmiar wykonanych prac. Ilości z kolumny 4 formularza cenowego w czasie trwania zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ustalonej kwoty umowy. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć przedstawiciela Inwestora z siedziby Zamawiającego na teren budowy własnym transportem - w celu oceny prawidłowości wykonywania robót. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku. Szybkość reakcji: realizację robót należy rozpocząć w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia Wykonawcy. Uwaga: Wykonawca i ewentualni Podwykonawcy są zobowiązani do zatrudnienia na umowę o pracę robotników budowlanych, w tym operatorów drobnego sprzętu budowlanego niezbędnego do realizacji zamówienia. Załącznik – STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach