Przetargi.pl
Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie w okresie 36 miesięcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie w okresie 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów okresowych, napraw eksploatacyjnych, bieżących w tym blacharskich, spawalniczych i lakierniczych oraz badań technicznych dopuszczających do ruchu samochodów, w tym ambulansów sanitarnych należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Wykaz samochodów objętych usługą serwisową stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zmiana w wykazie samochodów objętych usługą serwisową zostanie dokonana poprzez zmianę załącznika do umowy w formie aneksu. 4. Serwis naprawczy samochodów musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Garwolinie przy ul. Lubelska 50. 5. Serwis naprawczy samochodów winien być czynny co najmniej 10 godzin dziennie w dni robocze i minimum 6 godzin w soboty. 6. Serwis bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia zobowiązany jest do bezzwłocznego przyjęcia samochodu i przystąpienia do jego naprawy jak również dołożenia wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. W przypadku braku możliwości doprowadzenia pojazdu do serwisu przez Zamawiającego (unieruchomienie pojazdu z przyczyn mechanicznych) Wykonawca przewiezie pojazd do miejsca lokalizacji serwisu. 7. W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu samochodu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów) z jednoczesnym załączeniem wydruków. 8. Przez przegląd okresowy należy rozumieć konieczną, wynikającą z przebiegu wymianę filtrów, oleju silnikowego, płynów przekładniowych, płynu hamulcowego, przeprowadzenie komputerowego badania pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów). 9. Wykonanie dodatkowych, nie zgłoszonych czynności naprawczych powinno być skonsultowane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 10. O wyborze części zamiennych, podzespołów oryginalnych lub ich zamienników oraz części nieoryginalnych - decyduje Zamawiający. 11. Części zamienne i materiały eksploatacyjne dostarcza Wykonawca. Części zamienne i materiały użyte w naprawach i okresowych przeglądach technicznych powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. 13. Od momentu przejęcia pojazdu w formie pisemnej (potwierdzenie odbioru) przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany pojazd oraz jego wyposażenie. 14. Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego pojazdu/ambulansu w stanie czystości i porządku oraz odpowiednio zakonserwowanego. 15. Liczba pojazdów/ambulansów podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca udzieli, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na wszystkie usługi, natomiast gwarancja na wszystkie użyte do wykonywania usługi części zamienne będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta danej części. Przez okres trwania umowy udzielone przez Wykonawcę gwarancje na świadczone usługi oraz na części zamienne nie ulegną zmianom. 17. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 18. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu/ambulansu (reklamacja usługi) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd/ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. 19. W sytuacji gdy szacunkowy całkowity koszt naprawy przekraczać będzie kwotę 2 000,00 zł brutto, Wykonawca usługi sporządzi kalkulację określającą szczegółowy koszt naprawy, a kalkulację dostarczy Zamawiającemu faksem lub w formie elektronicznej mailem. W takim przypadku rozpoczęcie naprawy samochodu nastąpi po zatwierdzeniu przedmiotowej kalkulacji przez Zamawiającego. 20. Podstawą ustalenia cen części zamiennych będą aktualne na dzień zakupu ceny w katalogach u dystrybutora części dla danej marki pojazdów (części zamienne oryginalne lub ich zamienniki), pomniejszone o zaoferowany przez Wykonawcę rabat. 21. Wykonawca udzieli na wykonane naprawy oraz na wmontowane do pojazdu części zamienne gwarancji, liczonej od daty wystawienia faktury, która jest pisemnym potwierdzeniem wykonania usługi. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. 23. Zamawiający odbierze pojazd po naprawie po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości naprawy oraz kompletności jej wykonania w stosunku do zlecenia naprawy. 24. Zamawiający zastrzega stałość cen ofertowych przez cały okres obowiązywania umowy. 25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 26. Należność za usługę płacona będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: średni rabat w % na części zamienne, materiały eksploatacyjne, akcesoria gumowe w stosunku do ceny na dzień wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach