Przetargi.pl
WYKONYWANIE KONSERWACJI ORAZ USUWANIE AWARII I DOKONYWANIE DROBNYCH NAPRAW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH USYTUOWANYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413671339 , fax. +413660014
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Grunwaldzka 45
    25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413671339, fax. +413660014
    REGON: 000289785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wszzkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE KONSERWACJI ORAZ USUWANIE AWARII I DOKONYWANIE DROBNYCH NAPRAW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH USYTUOWANYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji oraz usuwanie awarii i wykonywanie drobnych naprawa urządzeń dźwigowych usytuowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach. Wykaz, typ oraz miejsce lokalizacji urządzeń dźwigowych określono w załączniku nr 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ – (Wykaz czynności wchodzących w zakres konserwacji). Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na utrzymaniu urządzeń dźwigowych w ciągłej sprawności technicznej w szczególności : a) wykonywanie konserwacji urządzeń dźwigowych (bez wezwania ze strony Zamawiającego) w zakresie i w sposób ustalony aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym Dz. U. z 2017 r. poz. 1040), oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. b) świadczenie stałej gotowości do niezwłocznego wykonywania usług konserwacyjnych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 c) sprawowanie nadzoru eksploatacyjnego polegającego na utrzymaniu urządzeń dźwigowych w stanie sprawności technicznej zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy d) wykonywanie badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzeń, a wymaganych przez UDT e) obsługi, organizacji i uczestnictwa każdorazowo w przeglądach technicznych przeprowadzanych przez UDT, oraz powiadamianie Zamawiającego o dacie takiego przeglądu f) wykonywania niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń dźwigowych drobnych napraw wraz z wymianą zużytych części. g) prowadzenia całodobowo przez 7 dni w tygodniu (nie wyłączając dni wolnych od pracy – świąt) usług pogotowia dźwigowego, obejmującego w szczególności natychmiastowe reagowanie (maksymalnie do 20 minut) na zawiadomienie Zamawiającego o zaistnieniu wyjątkowego zdarzenia (np. utknięcie człowieka w windzie) w celu usunięcia niebezpieczeństwa zagrożenia zdrowia lub życia osób lub mienia. Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty: • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania naprawy/usunięcia awarii, termin płatności faktury, stawki i narzuty które będą obowiązywały przy rozliczaniu kosztów napraw tj.: zysk, stawkę roboczogodziny brutto, koszty pośrednie, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. • wypełniony i podpisany formularz cenowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ). • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:  wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.  określenie zakresu pełnomocnictwa,  podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 2.jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach