Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są czynności konserwacyjne, bieżące naprawy i usuwanie powstałych awarii urządzeń dźwigowych, w tym: dźwigów osobowych, towarowych, podawczych i platform dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach podległych, polegające na utrzymaniu urządzeń w stanie pełnej gotowości technicznej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz w Formularzu cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ4. Wykonywanie prac konserwacyjnych ww. urządzeń (w tym pomiary elektryczne) będą przeprowadzane w terminach i zakresach określonych przez producentów urządzeń w dokumentacji techniczno – ruchowej (DTR) - (nie rzadziej niż jeden raz na 30 dni przeprowadzenie tzw. przeglądu P-1 polegającego na sprawdzeniu działania urządzenia dźwigowego pod kątem bezpieczeństwa).5. Konserwacje i bieżące naprawy będą wykonywane zgodnie z przepisami o Dozorze technicznym i eksploatacji dźwigów oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.6. Zestawienie urządzeń dźwigowych w garnizonie łódzkim podlegających konserwacji przedstawia Załącznik nr 4 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza możliwość konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w innych obiektach (niewymienionych w Załączniku nr 4 do SWZ) w sytuacji oddania do użytku dodatkowych urządzeń w tych budynkach, w trakcie obowiązywania umowy.8. Wykonawca zobowiązany jest do:1) natychmiastowego podjęcia czynności naprawczych w sytuacji uwięzienia ludzi w kabinie lub na platformie dla osób niepełnosprawnych – z przybyciem na miejsce w przypadku urządzeń zlokalizowanych: a) na terenie Łodzi do 30 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego awarii (zgłoszenie awarii Zamawiający dokonuje telefonicznie, a następnie potwierdza e-mailem); b) na terenie garnizonu łódzkiego do 90 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego awarii (sposób zgłoszenia awarii jak w pkt. 1);2) podjęcia czynności naprawczych w sytuacji awarii nie zagrażającej bezpieczeństwu użytkownika – z przybyciem na miejsce do maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii (sposób zgłoszenia awarii j. w.). Usunięcie awarii wymagającej wymiany części powinno nastąpić w jak najkrótszym czasie po uzgodnieniu z Zamawiającym.3) zapewnienia całodobowej obsługi serwisowej.9. Gwarancja na wykonane prace konserwacyjne obejmuje 1 miesiąc od dnia odbioru. Gwarancja na wykonane prace naprawcze (bieżące naprawy lub usuwanie awarii) obejmuje okres 12 miesięcy od dnia odbioru. 10. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji umowy oraz w okresie udzielonej gwarancji, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) obejmujące swoim zakresem, co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie, a także przedstawicieli, pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia mienia (szkoda rzeczowa), powstaje w związku z wykonywaniem usług na kwotę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, z franszyzą redukcyjną na poziomie nie wyższym niż 3 000,00 zł oraz regularnie opłacać składki ubezpieczeniowe od tego ubezpieczenia.11. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca / Podwykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z wykonywaniem usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.12. W terminie 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest określić (pisemne oświadczenie) ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonywania czynności wskazanych w ust. 1 oraz okresy, w jakich osoby te będą wykonywać te czynności i adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę / Podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodne z tym zawarte.13. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia w ciągu 10 dni od zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez niego, Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany, do przedłożenia wykazu zatrudnienia osób. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Wskazane dokumenty w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności:1) dane podmiotu składającego oświadczenie,2) datę złożenia,3) wskazanie liczby osób zatrudnionych,4) rodzaj i datę umowy o pracę,5) zakres obowiązku pracownika,6) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ podwykonawcy,14. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 6 i § 11 wzoru umowy – Załącznik nr 9 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach