Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Obronców Wybrzeża 4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 83 22 555 , fax. 59 84 49 185
- Data zamieszczenia: 2016-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Obronców Wybrzeża 4 4
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 83 22 555, fax. 59 84 49 185
REGON: 77090149700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz prac remontowo-konserwacyjnych w obiekcie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych w obiektach Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku wraz z przejęciem dwóch pracowników Zamawiającego na podstawie art. 231 kodeksu pracy. 2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m2. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 4 676,96 m2. Pozostała powierzchnia tj. 746,37 m2 zostanie włączona do sprzątania z chwilą rozpoczęcia w nich działalności przez Zamawiającego. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach: 1) Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa Załącznik nr 1 do IDW. 2) Zakres czynności i częstotliwość wykonania określa Załącznik nr 2 do IDW. 3) Strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa Załącznik nr 3 do IDW. 4) Zasady pracy oraz zakres obowiązków wykonawcy określa Załącznik nr 4 do IDW. 5) Zakres obowiązków wykonawcy - prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW 6) Zasady transportu wewnętrznego określa Załącznik nr 5 do IDW. 7) Wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa Załącznik nr 6 do IDW. 8) Godziny pracy obsługi porządkowej określa Załącznik nr 7 do IDW. 9) Wzór protokołu kontroli stanowi Załącznik nr 8 do IDW 10) Wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa Załącznik nr 9 do IDW. 11) Wykaż pracowników do przejęcia stanowi załącznik nr 10 do IDW. 4. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. termin wizji lokalnej ustala się na dzień 19.05.2016 r. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 15 000,00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi - znak sprawy Adm 7 2016
Dodano: 2016-06-28 - Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Wejherowie
Dodano: 2013-11-07 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2013-02-06 - Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346 i w budynku przy ul. Transportowej 1.
Dodano: 2012-10-01 - Usługi sprzątania nieruchomości - pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346 i w budynku przy ul. Transportowej 1.
Dodano: 2011-11-23 - Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych i czynności transportowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku przy ul. Mikołaja Kopernika 28 i ul. Obrońców Wybrzeża 4 oraz ul. Jana Pawła II 1a
Dodano: 2011-07-19 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2011-02-01 - Kompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego
Dodano: 2010-12-17